EN
Žurnalo archyvas

Europos dienos proga – jungtinis sveikinimas Lietuvai ir pasauliui

Paroda „A/L 2020“. Karantinas, virtualybė ir menas nuo skausmo

Kauno universitetų dekanai susitiko ieškoti sąlyčio taškų

R. Požerskio parodoje – Kauno meninio gyvenimo kronikos

Gegužės „Kaunas pilnas kultūros“. Žodžiai kaip veidai

Muziejaus trečiadienis. Vieta, kurioje kalbamasi

Menininkai kviečiami kurti Kauno „žieduose“

Gegužę Nacionaliniame Kauno dramos teatre – trys premjeros ir festivalis 

Lietuvių gestų kalbos gimtadienio proga – vieningas grafinis ženklas

Maršrutas gegužės 3–6 dienoms

Filmo „Gunda“ režisierius V. Kossakovskis: „Mūsų elgesys su gyvūnais yra pagrįstas klaidinga nuomone“

Maršrutas balandžio 30–gegužės 2 dienoms

Bandoma atskleisti bibliotekos lobio paslaptį

Jievaras Jasinskis: „Turbūt nėra tokio muzikos stiliaus, kurio bigbendo orkestras negalėtų groti“

Muziejaus trečiadienis. „Laimės ieškojau kitiems, o tapau laimingas pats“

Kauno tvirtovės I fortas nušvito naujomis spalvomis

Julijus Grickevičius. Gimęs su pypke

Gruodžio kompozitorių medis

„Kaunas Piano Fest“. Turi būti tas žmogus, kuris deda pastangas

Kaip skamba Brazilka ir Argentinka

Lina, Vaiva, Rugilė. Saulė, jūra, liūtas

Žibuoklė Martinaitytė. „Kaip vandenyne plaukioju toj muzikoj“

Balandžio „Kaunas pilnas kultūros“ – su muzika

„FC Kiemas“. Futbolo kultūristės

Gercas Žakas. Kolektyvinė „Makabi“ sąmonė

Sportininkas Darius

Apie krepšinį visą parą. Šešiolika metų

Kūno ir dvasios balansui

Sporto inkaras visam gyvenimui

(Ne tik) krepšinio namai

Kovą „Kauno pilno kultūros“ puslapiuose – apie tikrus ir menamus įvarčius

Modernistiniai Kauno broliai

A. Aleksandravičius. 12 metų paieškų (fotogalerija)

Ir visi kiti paraliai (fotopasakojimas apie Petrašiūnus)

Kaip jungėsi Kaunas

Kampų kirtimo schema

Kaunas mene (vaikščiojame po paveikslus)

Septintasis maršrutas

Vasario „Kaunas pilnas kultūros“: Nuo K iki S

Nuo „dėdės Sprogo“ iki Nacionalinės premijos laureato

Trys muziejai ir trys jų sargai

Atsinaujinęs „Kaunas pilnas kultūros“ pradeda skulptoriaus Juozo Zikaro metus

Į šiukšles žvelgti pozityviai

Kantrybės reikalaujanti Luko Šiupšinsko kūryba

Namas, kuriame visada gyveno laisvės dvasia

Stimpanko garvežiu – į Garliavos apylinkes

Šimtas metų su „Laisve“

Muziejaus trečiadienis. „Iš tolimosios Kinijos“: dviejų nuotraukų istorijos

Ir kas gi iš tiesų tas Vytenis Jakas? 

Kauno miesto istorijos žaidimai (pokalbis su Kęstučiu Ignatavičiumi)

Kauno modernaus meno fondas. Kolekcionavimas iš jausmo

Mykolas Žilinskas. Dar nepažinta dovana Kaunui

Muziejaus trečiadienis. „Petiai, gerai atminčiai“

Žolinės atlaidai Pažaislyje – tikslas ir tradicija

Antanas Nori Būti Ore

Muziejaus trečiadienis. Architektas su kino kamera

Muziejaus trečiadienis. Iš Kauno miesto muziejaus tyrinėjimų: įrašuose išlikęs Leiba Hofmekleris

„Krepšinio pasaulyje“. Tas kitas šeštasis žaidėjas

Mykolas Drunga. Pasauliui apie Lietuvą, Lietuvai apie pasaulį

Kauno Metro(polis) su architekte Loreta Janušaitiene 

Roko kilometrai

Gatvė, vardu Laisvė (pusantro amžiaus istorijos)

Optimistinis eksportas

Čiurlionio kodas pagal Osvaldą Daugelį

Apie tai, kaip Kaunas galėjo tapti dviejų jūrų uostu

Nuo „Eglučių“ iki „Semplice“. Pokalbis su Rūta Skudiene

Vytautas Petrušonis: „Aš eisiu ta gatve“

Logiški pokštai su Nagliu Ryčiu Baltušniku

Melburno hipsterius šokdinanti lietuviška klumpė: „The Lost Clog“

Vijolė Arbas: visur einanti ir viskuo besidominti

Kaunas, kurio nebuvo

Massimiliano Fuksas: „Kaune tikrai nieko nekeisčiau“

Kauno maratono organizatorius Algirdas Pukis: „Ketvirtą kartą jau bėgau kartu“ 

Stadiono Žaliakalnyje istorija, arba kaip išgyventi kovoje prieš karves ir maumedžius?

Jonas Ohman: „Geras kinas man – kai vaizdai ir žodžiai turi daugiau nei vieną sluoksnį“

Istorikas Jonas Vaičenonis – apie Sausio įvykius