English
Žurnalų archyvas

IX forte kuriantis Bruce’as Clarke’as: „Menininkas turi duoti įrankius, padedančius suprasti“

Kotryna Čalkaitė apie šviesos instaliacijas: tai yra labiau emociniai nei pragmatiški kūriniai

Kai susitinka kultūra ir verslas, pavyksta „Salto“ – prisistato nauja wow patirčių agentūra

Clara Giambino. Laisvės kurti ir dirbti paieškos

Pažaislio festivalyje debiutuos pianisto Alexanderio Paley‘aus ansamblis (interviu) 

Į Kauną pagroti atvykstantys Meko draugai: „Tai, ką jis išdarinėdavo scenoje, sunku nupasakoti“

Jindřichas Čeladínas. Čekas Lietuvoje, arba Medinės architektūros sirgalius

Eimutis Kvoščiauskas: „Buvo momentų, kai naktį šokau iš lovos, išpiltas šalto prakaito“

Austėjos Šančiai, Dainava ir Pramonė

Kristina ir Luisas. Kava pas kaimynus 

Naktinio žygio „Raudondvaris. Kelionė laiku“ režisierė: leisimės į neakivaizdaus Raudondvario paieškas

Vienas K. Donelaičio gatvės kiemas: „Čia yra gražu – mes taip manome“

Festivalio „Audra“ kūrybinių teatro dirbtuvių „We stand for…“ režisieriai: absoliučiai visas menas yra politiškas

Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)

Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti

Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“

„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu 

Su režisieriumi Naubertu Jasinsku apie kūrybą, Lietuvos kultūros sektorių ir spektaklį „bowel“

Aldona Tüür: „Esu įsitikinusi, kad visos knygos – autobiografinės“

Putvinskio… Gatvė ar kiemas?

Kiemų šventė Kaune. Maistas (ir) sielai

Santakos“ šou kostiumų dizaineris Egidijus Rainys: „Svarbiausia detalė yra žiūrovas“

Asta Ivanauskienė: „Gali būti, kad „Nemuno7“ yra pirmasis toks pasaulyje“

Kaune koncertuosiantis A. Botvinovas: ukrainiečiai jaučia glaudų ryšį su Lietuva

Naujoje parodoje – išskirtiniai eksponatai, tarp kurių ir R. Kalantos drabužių likučiai

Ketvirtadienį atidaroma visą šiltąjį sezoną veiksianti „Vasaros scena“

Surastas Mitinio Kauno Žvėries dantis atgims skulptūra 

Psichiatras Dainius Pūras: Romas Kalanta tikėjo, kad Lietuva bus laisva, ir dėl to aukojosi

Kauno literatūros savaitės svečias Semionas Chaninas: „Kiekvieną kartą, kai kalbą naudoji poetiniam tekstui, ji išrandama iš naujo“

Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“

Kompozitorius Paulius Kilbauskas: kiekvienas miestas gali turėti savo skambesį

Fotomenininkas R. Požerskis: „Buvo euforija, kad esame laisvi, galime daryti, ką norime“

„Japonijos dienos Kaune WA“. Artumas per 8000 kilometrų

„Frankenšteino kompleksas“: eksperimentas su DI technologija ar kūrybiškumo sampratos kaita?

Antanas Ingelevičius. Modernus fotografas nemoderniame Kaune

„Kaunas-Vilnius: nuversti kalnus“ – paroda apie santykį su savimi ir kitu (pokalbis su kuratoriais)

Virginija Vitkienė: „Kultūra yra stipriausias priešnuodis propagandai, turintis ilgalaikį poveikį“

Mariną Abramović į Kauną pakvietęs Arvydas Žalpys: „Kaunas su „Būties atmintimi“ pateks į pasaulinį šiuolaikinio meno žemėlapį“

 K.I.N.A.S. „Panemunė“. Gelbėdami save – gelbėsime ir aplinką

Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė: vienintelė taisyklė – viskam sakyti „taip“

A. Špilevojus kalbina I. Vyrypajevą: „Esu parašęs daugiau nei 20 pjesių, bet gal pusė iš jų ką tik neteko jokios prasmės“ 

„Nemuno 7“: „Šiandien upės gali tapti terapine erdve“

Koncertus Ukrainoje prisiminusi Aistė Smilgevičiūtė: „Žinojome, kad jiems reikia palaikymo“

Arūnas Mozūraitis: „Noriu šokti pagal muziką, ne prieš ją“

Šimto metų šviežumo naujienos: skelbia Kauno miesto muziejus (interviu)

Stasas Zhyrkovas: „Esu įsitikinęs, kad blogas žmogus negali būti nei geras aktorius, nei režisierius“

Istorikas A. Kulakauskas: „Be lietuviško universiteto nebūtume tapę visaverte civilizuota tauta“

„Kauno asamblėja“: Diskusijas į pjesę verčiantys dokumentinio teatro kūrėjai iš Kanados

Su Dainiumi Žalimu – apie Konstituciją, pralenkusią laiką

„Cirko Sapiens“ rezidentės Izabelės kelias ir klausimai virvei (interviu)

Kauno meno mokyklai – 100 (pasakoja Rasa Žukienė)

Mikas Zabulionis: „Klosčių“ operatorius ir architekto anūkas

Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę

Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus

A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)

Apie labai svarbius nereikšmingus dalykus su „Subjektyvaus Kauno atlaso“ kuratoriumi

Ką pasakytų Vizbaras? (Dar vienas) pokalbis apie Kauno centrinį paštą

Yoko Ono instaliacijos kuratorius: „Ex It“ vaizduoja įvykusią didžiulę nelaimę, tačiau čia egzistuoja ir viltis“

Pastatą-vaiduoklį Kaune „sugriausiantis“ prancūzas: „Tai yra žinutė apie tai, kad su šia pabaiga kažkas prasideda“

Gabrielė Gervickaitė: „Man svarbu kurti konkrečiai vietai, nuotaikai, reaguoti į tai“

Dovilė Valantiejienė. Sužaidybinsime viską?

Žaidžiant istoriją, arba orientaciniai muziejaus maršrutai

Virtuali „Koolautuvos“ istorija

Mačiūno pėdsakais. Pasakoja Jeffrey Perkinsas

„Kaunas 2022“ projektas „Kultūra į kiemus“ – tarp keturių unikaliausių pasaulyje

Senjores šokti mokanti Goda Laurinavičiūtė: „Judesys – nežalingas „vaistas“

Williamas Kentridge’as: daužyti sukonstruotų nežinojimų formas (interviu)

Viena knygos „Kauno žydai“ sudarytojų Daiva Citvarienė: „Norint gerai papasakoti istoriją, nepakanka faktų, datų ir vardų“

Ciklo „Mokumentai“ viešnia Anna Konik: „Manau, yra didelis atotrūkis tarp politinio konteksto ir to, kaip viską mato paprasti žmonės“

Savaitgalį – pirmasis šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ spektaklis vaikams

„Žodžiai-pa-trankos“: leidinys kaip instrumentas (pokalbis su Asta Volunge)

Mindaugas Lukošaitis: „Piešinio galimybės mane patį trikdo ir gąsdina“

Psichologė dr. I. Truskauskaitė-Kunevičienė – apie priklausomybės nuo socialinių tinklų signalus (interviu)

Triukšmas tarsi įkyri mintis (pokalbis apie projektą „Bendrakūryba“)

Chris Baldwin: „Kultūros sostinių sėkmės formulės dalis – vietos gyventojai ir svečiai, priimantys kvietimą įsitraukti“

„Ąąąąąąžuolynas“! Nuo ore sklandžiusios minties iki 60-ojo gimtadienio

Su O. Koršunovu „Otelą“ kūręs A. Dzerve: „Mano menas gimsta tik nepatogiose situacijose“

Robertas Černiauskas ir geriausia kava mieste

Psichologas apie „Dar po vieną“: „Tai filmas apie draugystę, nuotykį ir prasmingą misiją“

Problema, kuri neišnyks. Interviu su filmo „Šnipas Šiaurės Korėjoje“ herojumi

Premjerą su „Aura“ pristatantis Ben J. Riepe: „Viena priežasčių, kodėl perkuriu spektaklį, yra tvarumas“

Kalba „Kauno pilno kultūros“ viršelis (Pažintis su Justu Jelisejevu)

Įkvėpimo šaltinis – bendravimas (Pokalbis su Migle Ceinoryte)

Sekdama gandrus menininkė dviračiu apkeliavo Lietuvą

Tadas Bujanauskas. Kaunas – Baltimorė – Kaunas

Robertas Wilsonas: „Niekas negali kurti taip, kaip kuriu aš, ir nenoriu, kad kas nors bandytų tai daryti“

Kompozitorius Teisutis Makačinas: „Kultūra yra mūsų veikimo operacinė sistema“

Daiva Citvarienė: „Niekas nepadeda geriau susitapatinti su kito patirtimi, nei gerai papasakota istorija“

Supermenas kilęs iš Vilijampolės! (Pasakoja Jaq Greenspon)

Šokio festivalyje „Aura“ premjerą pristatanti choreografė Karine Ponties: „Labiausiai mane domina žmogiškumas“