English
Žurnalų archyvas

Kompozitorius Teisutis Makačinas: „Kultūra yra mūsų veikimo operacinė sistema“

Daiva Citvarienė: „Niekas nepadeda geriau susitapatinti su kito patirtimi, nei gerai papasakota istorija“

Šokio festivalyje „Aura“ premjerą pristatanti choreografė Karine Ponties: „Labiausiai mane domina žmogiškumas“

Industrinės simfonijos Petrašiūnuose autoriai: „Tai bus ne koncertas, o patirtis“

Plačiau apie Kauno miesto šokėjų pajėgas

Kauno bienalės dalyvė Althea Thauberger: „Istorijos niekuomet nelieka praeityje“

Choreografas Raphaelis Bianco: „Leonardas da Vinčis labai džiaugtųsi šiuolaikiniu šokiu“

Laisva laisvės tvirtovė (Kas nauja fortuose?)

Labanakt? Niekada („Lizdo“ ir „Godo“ vizijos)

Naujas teatro sezonas Kaune. Uždanga kyla!

„Pero Giunto“ režisierius: „Kai gyvenimas yra sudėtingas, kaip tu gali išgyventi? Tik juokiantis“

Naujas tinklas Baltijos šalyse: „Juoda rožė. Juodas gvazdikas“ (interviu)

Menininkai apie legendines „Tris mergeles“ ir sovietmečio modernizmą: diskusija tik prasideda

Daiva Baranauskė. Visada už silpnesnį

Dvidešimtmetį pasitinkantys „RyRalio DJs“ ruošiasi dar sykį išlėkti į aikštelę (interviu)

Kompozitorius Patris Židelevičius: „Užsisklendimas padėjo atsiverti“

Minint A. Sacharovo 100-metį. Moralinė kultūra yra didžioji supergalia

Konfliktai kaip visuomenės simptomai (pokalbis su G. Mažeikiu)

„PinoKeys“: neatskiriantys, bet jungiantys iššūkiai (interviu)

Nei vienas nesame mažiau žmogus (pokalbis su Ugne Marija Andrijauskaite)

„ConTempo“ svečias A. Vantournhoutas: „Scenoje papildomi daiktai tampa protezais, kuriančiais naują kūną“

„ConTempo“ svečias Kolja Huneckas: „Mano raudona atrodo kitaip nei jūsų raudona“

„ConTempo“ svečias Claudio Stellato: „Spektaklis – tai gyvenimo patirtis, kurios vedamas aš tampu kažkuo kitu“

G. Balčytis: „Kauno ateitis turėtų būti ypatingai kokybiškoje architektūroje ir progresyviuose miesto planavimo procesuose“

Užsakymų pristatymas – minčių išvalymas

Rasa ir Justinas. Tandemas kelyje ir gyvenime

Miesto ekstremalai, arba Kaune lyg Barselonoje

Solveiga Dambrauskatė-Bakutienė. Laimės hormonai kiekvienam

Miesto medžioklis Pranas Griušys (interviu)

Dviratis tarpukariu. Ir važiuoti, ir pasididžiuoti

KTU profesorė: per kelerius metus pakeisti visuomenės vertybes sudėtinga

Edmundas Jakilaitis: „Tai, kas atsitiko Kaune per pastaruosius dešimt metų, aš prilyginčiau kokiems penkiems dešimtmečiams“

R. Požerskis: „Laikas greitai nueina. Fotografija lieka“

Personažai miesto peizaže (pasakoja Gytis Padegimas)

Baltijos taikomojo teatro mokykla – ir Kaune (interviu su lektorėmis)

E. Montvidas apie „Vilises“: „Išgirdęs Roberto ariją supratau, kad būtinai turiu ją įtraukti į savo repertuarą“

Komisaras Virgis, arba Šilainiai širdyje

Daugiafunkcis Augas (pokalbis apie kuprines ir svarsčius)

Agnė Sunklodaitė: „Geriau pradžioje jaunas žmogus susidurs su modeliuota situacija teatre, negu tikrame gyvenime“

„Daugiau yra daugiau“ (interviu su „Sisus Sirkus“)

Prasidedant „Iš arti“ – ne tik apie festivalio programą (interviu)

Geriausia šalies bibliotekininkė dirba KTU (interviu)

Olandas F. Erensas: 90-ųjų Kaunas buvo stebėtinai patrauklus (Nematyti kadrai)

Gyva literatūra, arba Puotaukim tekstais

Vytas Dekšnys. Kad tekstas tekėtų

„Literatūra yra beviltiškai demokratiška“

Enrika Striogaitė. Per žmones pajusti esmę

Filmo „Gunda“ režisierius V. Kossakovskis: „Mūsų elgesys su gyvūnais yra pagrįstas klaidinga nuomone“

Julijus Grickevičius. Gimęs su pypke

„Kaunas Piano Fest“. Turi būti tas žmogus, kuris deda pastangas

Kaip skamba Brazilka ir Argentinka

Lina, Vaiva, Rugilė. Saulė, jūra, liūtas

Žibuoklė Martinaitytė. „Kaip vandenyne plaukioju toj muzikoj“

„FC Kiemas“. Futbolo kultūristės

Gercas Žakas. Kolektyvinė „Makabi“ sąmonė

Apie krepšinį visą parą. Šešiolika metų

Kūno ir dvasios balansui

Sporto inkaras visam gyvenimui

Į šiukšles žvelgti pozityviai

Kantrybės reikalaujanti Luko Šiupšinsko kūryba

Antanas Nori Būti Ore

Romualdas Rakauskas: Gavau tą „viską“

Nuo „Eglučių“ iki „Semplice“. Pokalbis su Rūta Skudiene

Jonas Ohman: „Geras kinas man – kai vaizdai ir žodžiai turi daugiau nei vieną sluoksnį“