English
Žurnalų archyvas

Rašytoja Sandra Bernotaitė: „Puikus yra tas mokytojas, kuriam jo mokinių laimėjimai yra džiaugsmas“

„Į“ ateitį pažvelgti kviečia naujas metinio žurnalo numeris (interviu)

Sumanioji choreografija su Jacob Bray

Krikštas kanojoje, 14 valandų pamaina, šokanti kamera ir kiti „Kaunas 2022“ vaizdų komandos įspūdžiai

Petras Bingelis: „Pagaliau kam mes kuriam tą meną? Žmogui, tik žmogui“

Būsi sveikas – viską turėsi

Susipažinkite: pietų saulę į lietuvišką šaltuką iškeitusi šiuolaikinio cirko kompanija „Cia DoisACordes“

„Kaunas 2022“ vadovė: visi gyvenome aukštesne pavara

Marcė Katiliūtė. Menas – gyvenimo saulė

Inkunabulai ir magazinai su Alvydu Surbliu

Tomo Dirgėlos „stand up“ vaikams ir tėvams turo stotelė – Kaune 

Eksperimentinės formų ir temų paieškos Ramutės Paulikaitės kūryboje

„Sutarties“ scenografijai – 40 tonų vandens ir 15 metrų aukščio medžiai 

Filipas Markiewicz: „Socialiniai tinklai – tai skaitmeninė „geležinė uždanga“

„Sutarties“ kūrėjai Z. Bružaitė ir G. Šeduikis: „Viskas bus kitaip nei jūs galvojate“

Aštuoniskart kraustęsis muziejus, arba Su gimtadieniu!

Johnas Lloydas: „Europos šalis vienija pažiūros, bet tolimesnė integracija nėra visoms priimtina“

Programos „Dizainas laimei“ kuratorė: „Programa jau apima daugiau, nei mes galėjome pagalvoti“

Viktoras Rudžianskas ir „Kauko laiptai“. Dėl tūkstančio ir vienos priežasties

Ryčio Tito kurtame klipe grupei T.O.Y. – Kauno ir Berlyno pastatai bei „Alphaville“ balsas

Premjera, dedikuota filosofui Emmanueliui Levinui: kodėl prancūzai, bet  ne lietuviai žino, kad jis kilęs iš Kauno?

„Romuvos“ atstovė apie kino terapiją: „Tai puikus būdas geriau pažinti save“

„Hands on Press“. Atominė savilaida K. Donelaičio gatvėje

S. Straukaitė – apie teatro ir mados simbiozę, patirtį Kaune, Čiurlionį ir plastiką

Atkurtajame VDU dirbusio A. E. Senno dukra: „Jis buvo maištininkas savo srityje“

Agnietė Janušaitė-Vitkūnienė. Tekstilė – matematika, virstanti pasaka 

Į Kauną atvykstančio Karališkojo filharmonijos orkestro generalinis direktorius: „Atliekamais kūriniais norime paliesti kuo platesnę publiką“

Istorijų pasakotojos Daiva ir Milda: tai padeda suvokti save ir mus supantį pasaulį

Eglė Švedkauskaitė. Vėros įkvėpti žiūrėjimai

Dr. Inga Popovaitė. Iš Marso į Antarktidą?

AURA 32 programą pristato B. Letukaitė: nuo rimtosios šiuolaikinės muzikos iki ovacijų šokio pasaulio žvaigždėms 

Solistas T. Moeng: „Kauno kantatos“ grožis – kūrinio universalumas“

Kaune – avangardiniai kilimai iš viso pasaulio (interviu)

Virginija Jurėnienė. Politika – atsakomybės klausimas

Litvakų kultūros forumo pranešėjas A. Polonsky: gebėjimas suprasti, kaip jaučiasi kitas, yra labai svarbus kuriant atvirą visuomenę

Dirigentas K. Variakojis apie „Kauno kantatą“: reiktų nusiteikti giliems apmąstymams

IX forte performansą atliksiantis T. Ramasike’ė: „Bjaurastyje slypi grožis, tamsoje – šviesa“

Kauno valstybinis muzikinis teatras rengiasi pradėti naujumu tviskantį sezoną 

„Kaunas 2022“ uždarymo režisierius: muzika – kaip upės srovė, jai turi atsiduoti

Kauno modernizmo  interpretacija ekrane: filmas „Klostės“ grįžta į gimtąjį miestą

Beveik 100 pasirodymų padovanojusi „Vasaros scena“: šokių aikštelė Rotušės aikštėje ir muzika iš viso pasaulio

Lina Laura Švedaitė kviečia praverti duris į naująją Žaliakalnio mitologiją

Menininkas Julijonas Urbonas: „Esame technologinės būtybės“

Kaune vyksiančio „Fluxus festivalio“ režisieriai: viskas yra ne daugiau ir ne mažiau nei žaidimas

Pažaislio muzikos festivalio meno vadovas E. Montvidas: „Manoji misija – sukelti lengvutį „skersvėjį“, neapleidžiant iki tol sukurtų tradicijų“

„Pėdos marių dugne“ atskleis užlietas pakaunės istorijas 

Kaune viešėjęs režisierius Ivanas Uryvskyi: „Ukrainos teatrai pradeda adaptuotis karo sąlygomis“

Sovietmečio hipių mada: iki skutelių sudėvėti džinsai, valstietiškos skrandos ir laisvės ilgesys

„Tvano nebus“ režisierius Maratas Sargsyanas: aš vis dar nežinau, kas tas karas

Programos „Atminties biuras“ kuratorė Daiva Price: „Tai kelionė, po kurios Kaunas niekada nebebus toks, koks buvo“

A. Gotesmanas apie klezmerių muziką: tai yra judesio muzika, kuri gali būti visokia

O. Gražinytė – apie iš tylos gimstančią A. Pärto muziką ir J. S. Bacho koncertų tradicijos įgyvendinimą Lietuvoje

Programos „Modernizmas ateičiai“ kuratorė: „Miestas bunda ir tampa atviresnis naujoms patirtims“

„Mikado“. Visuomenė kaip lazdų ryšulys

Boris Gibé festivalyje „ConTempo“: „Kiekvienas objektas siūlo po atsakymą“

„ConTempo“ svečias Euripides Laskaridis : „Absurdiškai juokinga, kaip kasdien susimaunam“

Indrė Puišytė-Šidlauskienė – apie šokio ekskursiją Žaliakalnyje

Į Kauną sugrįžęs gatvės teatras „Kamchàtka“ vers tikras ir menamas duris (interviu)

Edgaras Klivis. Nervus taupantis technooptimistas

Povilas Venta Kuprys, arba Pozityvas nuo Ventos

Klasikinė Indijos muzika Kaune – su Anandita Basu

Po nosim – TẽKA upeliai. Pasakoja Rasa ir Justinas

Šeimos istoriją į Kauną sugrąžinanti menininkė Jenny Kagan: „Galų gale tai meilės istorija“

Pažaislio muzikos festivalio svečias B. Applas – apie meistriškumo kelią, meninės dainos žanrą ir vidinę kelionę į save 

Intensyviai kvepiantis sandėliukas

„Vasaros scenoje“ pasirodysiantys „Despotin fam“: leidžiame sau rizikuoti

Olha Sajenko: „Nežinau, kuo būsiu užaugusi, nes dar nesijaučiu suaugusia“

Reiu Tüür ir  Peeter Krosmann. Abudu Kauno estai

Panašu į tapybą… Apie kvapus su Egle Jonaityte

Ko nepadarys tabletė. Apie gamtos terapiją su Linu Daubaru

Nusiprausęs Kaunas, arba vaizduotę lavinanti erkskursija

Kai nebelieka žodžių. Paroda „Dalia Grinkevičiūtė (1927–1987). Kambariai / Įveikti atstumai“

Panemunės festivalio „Pojūčių šilas“ organizatorius G. Bučas: tai, kas vyksta gamtoje, vyksta ir mūsų gyvenime

IX forte kuriantis Bruce’as Clarke’as: „Menininkas turi duoti įrankius, padedančius suprasti“

Kotryna Čalkaitė apie šviesos instaliacijas: tai yra labiau emociniai nei pragmatiški kūriniai

Kai susitinka kultūra ir verslas, pavyksta „Salto“ – prisistato nauja wow patirčių agentūra

Clara Giambino. Laisvės kurti ir dirbti paieškos

Pažaislio festivalyje debiutuos pianisto Alexanderio Paley‘aus ansamblis (interviu) 

Į Kauną pagroti atvykstantys Meko draugai: „Tai, ką jis išdarinėdavo scenoje, sunku nupasakoti“

Jindřichas Čeladínas. Čekas Lietuvoje, arba Medinės architektūros sirgalius

Eimutis Kvoščiauskas: „Buvo momentų, kai naktį šokau iš lovos, išpiltas šalto prakaito“

Austėjos Šančiai, Dainava ir Pramonė

Kristina ir Luisas. Kava pas kaimynus 

Naktinio žygio „Raudondvaris. Kelionė laiku“ režisierė: leisimės į neakivaizdaus Raudondvario paieškas

Vienas K. Donelaičio gatvės kiemas: „Čia yra gražu – mes taip manome“

Festivalio „Audra“ kūrybinių teatro dirbtuvių „We stand for…“ režisieriai: absoliučiai visas menas yra politiškas

Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)

Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti

Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“

„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu