Sumanioji choreografija su Jacob Bray
Krikštas kanojoje, 14 valandų pamaina, šokanti kamera ir kiti „Kaunas 2022“ vaizdų komandos įspūdžiai
Petras Bingelis: „Pagaliau kam mes kuriam tą meną? Žmogui, tik žmogui“
Būsi sveikas – viską turėsi
Susipažinkite: pietų saulę į lietuvišką šaltuką iškeitusi šiuolaikinio cirko kompanija „Cia DoisACordes“
„Kaunas 2022“ vadovė: visi gyvenome aukštesne pavara
Marcė Katiliūtė. Menas – gyvenimo saulė
Inkunabulai ir magazinai su Alvydu Surbliu
Tomo Dirgėlos „stand up“ vaikams ir tėvams turo stotelė – Kaune
Eksperimentinės formų ir temų paieškos Ramutės Paulikaitės kūryboje
„Sutarties“ scenografijai – 40 tonų vandens ir 15 metrų aukščio medžiai
Filipas Markiewicz: „Socialiniai tinklai – tai skaitmeninė „geležinė uždanga“
„Sutarties“ kūrėjai Z. Bružaitė ir G. Šeduikis: „Viskas bus kitaip nei jūs galvojate“
Aštuoniskart kraustęsis muziejus, arba Su gimtadieniu!
Johnas Lloydas: „Europos šalis vienija pažiūros, bet tolimesnė integracija nėra visoms priimtina“
Programos „Dizainas laimei“ kuratorė: „Programa jau apima daugiau, nei mes galėjome pagalvoti“
Viktoras Rudžianskas ir „Kauko laiptai“. Dėl tūkstančio ir vienos priežasties
Ryčio Tito kurtame klipe grupei T.O.Y. – Kauno ir Berlyno pastatai bei „Alphaville“ balsas
Premjera, dedikuota filosofui Emmanueliui Levinui: kodėl prancūzai, bet ne lietuviai žino, kad jis kilęs iš Kauno?
„Romuvos“ atstovė apie kino terapiją: „Tai puikus būdas geriau pažinti save“
„Hands on Press“. Atominė savilaida K. Donelaičio gatvėje
S. Straukaitė – apie teatro ir mados simbiozę, patirtį Kaune, Čiurlionį ir plastiką
Atkurtajame VDU dirbusio A. E. Senno dukra: „Jis buvo maištininkas savo srityje“
Agnietė Janušaitė-Vitkūnienė. Tekstilė – matematika, virstanti pasaka
Į Kauną atvykstančio Karališkojo filharmonijos orkestro generalinis direktorius: „Atliekamais kūriniais norime paliesti kuo platesnę publiką“
Istorijų pasakotojos Daiva ir Milda: tai padeda suvokti save ir mus supantį pasaulį
Eglė Švedkauskaitė. Vėros įkvėpti žiūrėjimai
Dr. Inga Popovaitė. Iš Marso į Antarktidą?
AURA 32 programą pristato B. Letukaitė: nuo rimtosios šiuolaikinės muzikos iki ovacijų šokio pasaulio žvaigždėms
Solistas T. Moeng: „Kauno kantatos“ grožis – kūrinio universalumas“
Kaune – avangardiniai kilimai iš viso pasaulio (interviu)
Virginija Jurėnienė. Politika – atsakomybės klausimas
Litvakų kultūros forumo pranešėjas A. Polonsky: gebėjimas suprasti, kaip jaučiasi kitas, yra labai svarbus kuriant atvirą visuomenę
Dirigentas K. Variakojis apie „Kauno kantatą“: reiktų nusiteikti giliems apmąstymams
IX forte performansą atliksiantis T. Ramasike’ė: „Bjaurastyje slypi grožis, tamsoje – šviesa“
Kauno valstybinis muzikinis teatras rengiasi pradėti naujumu tviskantį sezoną
„Kaunas 2022“ uždarymo režisierius: muzika – kaip upės srovė, jai turi atsiduoti
Kauno modernizmo interpretacija ekrane: filmas „Klostės“ grįžta į gimtąjį miestą
Beveik 100 pasirodymų padovanojusi „Vasaros scena“: šokių aikštelė Rotušės aikštėje ir muzika iš viso pasaulio
Lina Laura Švedaitė kviečia praverti duris į naująją Žaliakalnio mitologiją
Menininkas Julijonas Urbonas: „Esame technologinės būtybės“
Kaune vyksiančio „Fluxus festivalio“ režisieriai: viskas yra ne daugiau ir ne mažiau nei žaidimas
Pažaislio muzikos festivalio meno vadovas E. Montvidas: „Manoji misija – sukelti lengvutį „skersvėjį“, neapleidžiant iki tol sukurtų tradicijų“
„Pėdos marių dugne“ atskleis užlietas pakaunės istorijas
Kaune viešėjęs režisierius Ivanas Uryvskyi: „Ukrainos teatrai pradeda adaptuotis karo sąlygomis“
Sovietmečio hipių mada: iki skutelių sudėvėti džinsai, valstietiškos skrandos ir laisvės ilgesys
„Tvano nebus“ režisierius Maratas Sargsyanas: aš vis dar nežinau, kas tas karas
Programos „Atminties biuras“ kuratorė Daiva Price: „Tai kelionė, po kurios Kaunas niekada nebebus toks, koks buvo“
A. Gotesmanas apie klezmerių muziką: tai yra judesio muzika, kuri gali būti visokia
O. Gražinytė – apie iš tylos gimstančią A. Pärto muziką ir J. S. Bacho koncertų tradicijos įgyvendinimą Lietuvoje
Programos „Modernizmas ateičiai“ kuratorė: „Miestas bunda ir tampa atviresnis naujoms patirtims“
„Mikado“. Visuomenė kaip lazdų ryšulys
Boris Gibé festivalyje „ConTempo“: „Kiekvienas objektas siūlo po atsakymą“
„ConTempo“ svečias Euripides Laskaridis : „Absurdiškai juokinga, kaip kasdien susimaunam“
Indrė Puišytė-Šidlauskienė – apie šokio ekskursiją Žaliakalnyje
Į Kauną sugrįžęs gatvės teatras „Kamchàtka“ vers tikras ir menamas duris (interviu)
Edgaras Klivis. Nervus taupantis technooptimistas
Povilas Venta Kuprys, arba Pozityvas nuo Ventos
Klasikinė Indijos muzika Kaune – su Anandita Basu
Po nosim – TẽKA upeliai. Pasakoja Rasa ir Justinas
Šeimos istoriją į Kauną sugrąžinanti menininkė Jenny Kagan: „Galų gale tai meilės istorija“
Pažaislio muzikos festivalio svečias B. Applas – apie meistriškumo kelią, meninės dainos žanrą ir vidinę kelionę į save
Intensyviai kvepiantis sandėliukas
„Vasaros scenoje“ pasirodysiantys „Despotin fam“: leidžiame sau rizikuoti
Olha Sajenko: „Nežinau, kuo būsiu užaugusi, nes dar nesijaučiu suaugusia“
Reiu Tüür ir Peeter Krosmann. Abudu Kauno estai
Panašu į tapybą… Apie kvapus su Egle Jonaityte
Ko nepadarys tabletė. Apie gamtos terapiją su Linu Daubaru
Nusiprausęs Kaunas, arba vaizduotę lavinanti erkskursija
Kai nebelieka žodžių. Paroda „Dalia Grinkevičiūtė (1927–1987). Kambariai / Įveikti atstumai“
Panemunės festivalio „Pojūčių šilas“ organizatorius G. Bučas: tai, kas vyksta gamtoje, vyksta ir mūsų gyvenime
IX forte kuriantis Bruce’as Clarke’as: „Menininkas turi duoti įrankius, padedančius suprasti“
Kotryna Čalkaitė apie šviesos instaliacijas: tai yra labiau emociniai nei pragmatiški kūriniai
Kai susitinka kultūra ir verslas, pavyksta „Salto“ – prisistato nauja wow patirčių agentūra
Clara Giambino. Laisvės kurti ir dirbti paieškos
Pažaislio festivalyje debiutuos pianisto Alexanderio Paley‘aus ansamblis (interviu)
Į Kauną pagroti atvykstantys Meko draugai: „Tai, ką jis išdarinėdavo scenoje, sunku nupasakoti“
Jindřichas Čeladínas. Čekas Lietuvoje, arba Medinės architektūros sirgalius
Eimutis Kvoščiauskas: „Buvo momentų, kai naktį šokau iš lovos, išpiltas šalto prakaito“
Austėjos Šančiai, Dainava ir Pramonė
Kristina ir Luisas. Kava pas kaimynus
Naktinio žygio „Raudondvaris. Kelionė laiku“ režisierė: leisimės į neakivaizdaus Raudondvario paieškas
Vienas K. Donelaičio gatvės kiemas: „Čia yra gražu – mes taip manome“
Festivalio „Audra“ kūrybinių teatro dirbtuvių „We stand for…“ režisieriai: absoliučiai visas menas yra politiškas
Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)
Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti
Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“
„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai