English
Žurnalų archyvas

Septintasis maršrutas

Vasario „Kaunas pilnas kultūros“: Nuo K iki S

Nuo „dėdės Sprogo“ iki Nacionalinės premijos laureato

Trys muziejai ir trys jų sargai

Atsinaujinęs „Kaunas pilnas kultūros“ pradeda skulptoriaus Juozo Zikaro metus

Į šiukšles žvelgti pozityviai

Kantrybės reikalaujanti Luko Šiupšinsko kūryba

Namas, kuriame visada gyveno laisvės dvasia

Stimpanko garvežiu – į Garliavos apylinkes

Šimtas metų su „Laisve“

Muziejaus trečiadienis. „Iš tolimosios Kinijos“: dviejų nuotraukų istorijos

Ir kas gi iš tiesų tas Vytenis Jakas? 

Kauno miesto istorijos žaidimai (pokalbis su Kęstučiu Ignatavičiumi)

Kauno modernaus meno fondas. Kolekcionavimas iš jausmo

Mykolas Žilinskas. Dar nepažinta dovana Kaunui

Muziejaus trečiadienis. „Petiai, gerai atminčiai“

Žolinės atlaidai Pažaislyje – tikslas ir tradicija

Antanas Nori Būti Ore

Muziejaus trečiadienis. Architektas su kino kamera

Muziejaus trečiadienis. Iš Kauno miesto muziejaus tyrinėjimų: įrašuose išlikęs Leiba Hofmekleris

„Krepšinio pasaulyje“. Tas kitas šeštasis žaidėjas

Mykolas Drunga. Pasauliui apie Lietuvą, Lietuvai apie pasaulį

Kauno Metro(polis) su architekte Loreta Janušaitiene 

Roko kilometrai

Gatvė, vardu Laisvė (pusantro amžiaus istorijos)

Čiurlionio kodas pagal Osvaldą Daugelį

Apie tai, kaip Kaunas galėjo tapti dviejų jūrų uostu

Nuo „Eglučių“ iki „Semplice“. Pokalbis su Rūta Skudiene

Vytautas Petrušonis: „Aš eisiu ta gatve“

Logiški pokštai su Nagliu Ryčiu Baltušniku

Melburno hipsterius šokdinanti lietuviška klumpė: „The Lost Clog“

Vijolė Arbas: visur einanti ir viskuo besidominti

Kaunas, kurio nebuvo

Massimiliano Fuksas: „Kaune tikrai nieko nekeisčiau“

Kauno maratono organizatorius Algirdas Pukis: „Ketvirtą kartą jau bėgau kartu“ 

Stadiono Žaliakalnyje istorija, arba kaip išgyventi kovoje prieš karves ir maumedžius?

Jonas Ohman: „Geras kinas man – kai vaizdai ir žodžiai turi daugiau nei vieną sluoksnį“