English
Žurnalo archyvas

Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“

Kompozitorius Paulius Kilbauskas: kiekvienas miestas gali turėti savo skambesį

Fotomenininkas R. Požerskis: „Buvo euforija, kad esame laisvi, galime daryti, ką norime“

„Japonijos dienos Kaune WA“. Artumas per 8000 kilometrų

„Frankenšteino kompleksas“: eksperimentas su DI technologija ar kūrybiškumo sampratos kaita?

Antanas Ingelevičius. Modernus fotografas nemoderniame Kaune

„Kaunas-Vilnius: nuversti kalnus“ – paroda apie santykį su savimi ir kitu (pokalbis su kuratoriais)

Virginija Vitkienė: „Kultūra yra stipriausias priešnuodis propagandai, turintis ilgalaikį poveikį“

Mariną Abramović į Kauną pakvietęs Arvydas Žalpys: „Kaunas su „Būties atmintimi“ pateks į pasaulinį šiuolaikinio meno žemėlapį“

 K.I.N.A.S. „Panemunė“. Gelbėdami save – gelbėsime ir aplinką

Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė: vienintelė taisyklė – viskam sakyti „taip“

A. Špilevojus kalbina I. Vyrypajevą: „Esu parašęs daugiau nei 20 pjesių, bet gal pusė iš jų ką tik neteko jokios prasmės“ 

„Nemuno 7“: „Šiandien upės gali tapti terapine erdve“

Koncertus Ukrainoje prisiminusi Aistė Smilgevičiūtė: „Žinojome, kad jiems reikia palaikymo“

Arūnas Mozūraitis: „Noriu šokti pagal muziką, ne prieš ją“

Šimto metų šviežumo naujienos: skelbia Kauno miesto muziejus (interviu)

Stasas Zhyrkovas: „Esu įsitikinęs, kad blogas žmogus negali būti nei geras aktorius, nei režisierius“

Istorikas A. Kulakauskas: „Be lietuviško universiteto nebūtume tapę visaverte civilizuota tauta“

„Kauno asamblėja“: Diskusijas į pjesę verčiantys dokumentinio teatro kūrėjai iš Kanados

Su Dainiumi Žalimu – apie Konstituciją, pralenkusią laiką

„Cirko Sapiens“ rezidentės Izabelės kelias ir klausimai virvei (interviu)

Kaip gyveno paprasti kauniečiai

Kauno meno mokyklai – 100 (pasakoja Rasa Žukienė)

Mikas Zabulionis: „Klosčių“ operatorius ir architekto anūkas

Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę

Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus

A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)

Apie labai svarbius nereikšmingus dalykus su „Subjektyvaus Kauno atlaso“ kuratoriumi

Ką pasakytų Vizbaras? (Dar vienas) pokalbis apie Kauno centrinį paštą

Yoko Ono instaliacijos kuratorius: „Ex It“ vaizduoja įvykusią didžiulę nelaimę, tačiau čia egzistuoja ir viltis“

Pastatą-vaiduoklį Kaune „sugriausiantis“ prancūzas: „Tai yra žinutė apie tai, kad su šia pabaiga kažkas prasideda“

Gabrielė Gervickaitė: „Man svarbu kurti konkrečiai vietai, nuotaikai, reaguoti į tai“

Dovilė Valantiejienė. Sužaidybinsime viską?

Žaidžiant istoriją, arba orientaciniai muziejaus maršrutai

Virtuali „Koolautuvos“ istorija

Mačiūno pėdsakais. Pasakoja Jeffrey Perkinsas

„Kaunas 2022“ projektas „Kultūra į kiemus“ – tarp keturių unikaliausių pasaulyje

Senjores šokti mokanti Goda Laurinavičiūtė: „Judesys – nežalingas „vaistas“

Williamas Kentridge’as: daužyti sukonstruotų nežinojimų formas (interviu)

Viena knygos „Kauno žydai“ sudarytojų Daiva Citvarienė: „Norint gerai papasakoti istoriją, nepakanka faktų, datų ir vardų“

Ciklo „Mokumentai“ viešnia Anna Konik: „Manau, yra didelis atotrūkis tarp politinio konteksto ir to, kaip viską mato paprasti žmonės“

Savaitgalį – pirmasis šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ spektaklis vaikams

„Žodžiai-pa-trankos“: leidinys kaip instrumentas (pokalbis su Asta Volunge)

Mindaugas Lukošaitis: „Piešinio galimybės mane patį trikdo ir gąsdina“

Psichologė dr. I. Truskauskaitė-Kunevičienė – apie priklausomybės nuo socialinių tinklų signalus (interviu)

Triukšmas tarsi įkyri mintis (pokalbis apie projektą „Bendrakūryba“)

Chris Baldwin: „Kultūros sostinių sėkmės formulės dalis – vietos gyventojai ir svečiai, priimantys kvietimą įsitraukti“

„Ąąąąąąžuolynas“! Nuo ore sklandžiusios minties iki 60-ojo gimtadienio

Su O. Koršunovu „Otelą“ kūręs A. Dzerve: „Mano menas gimsta tik nepatogiose situacijose“

Robertas Černiauskas ir geriausia kava mieste

Psichologas apie „Dar po vieną“: „Tai filmas apie draugystę, nuotykį ir prasmingą misiją“

Problema, kuri neišnyks. Interviu su filmo „Šnipas Šiaurės Korėjoje“ herojumi

Premjerą su „Aura“ pristatantis Ben J. Riepe: „Viena priežasčių, kodėl perkuriu spektaklį, yra tvarumas“

Kalba „Kauno pilno kultūros“ viršelis (Pažintis su Justu Jelisejevu)

Įkvėpimo šaltinis – bendravimas (Pokalbis su Migle Ceinoryte)

Sekdama gandrus menininkė dviračiu apkeliavo Lietuvą

Tadas Bujanauskas. Kaunas – Baltimorė – Kaunas

Robertas Wilsonas: „Niekas negali kurti taip, kaip kuriu aš, ir nenoriu, kad kas nors bandytų tai daryti“

Kompozitorius Teisutis Makačinas: „Kultūra yra mūsų veikimo operacinė sistema“

Daiva Citvarienė: „Niekas nepadeda geriau susitapatinti su kito patirtimi, nei gerai papasakota istorija“

Supermenas kilęs iš Vilijampolės! (Pasakoja Jaq Greenspon)

Šokio festivalyje „Aura“ premjerą pristatanti choreografė Karine Ponties: „Labiausiai mane domina žmogiškumas“

Industrinės simfonijos Petrašiūnuose autoriai: „Tai bus ne koncertas, o patirtis“

Plačiau apie Kauno miesto šokėjų pajėgas

Kauno bienalės dalyvė Althea Thauberger: „Istorijos niekuomet nelieka praeityje“

Choreografas Raphaelis Bianco: „Leonardas da Vinčis labai džiaugtųsi šiuolaikiniu šokiu“

Justė Litinskaitė: „Menas išlieka aktualus, kol mes jam suteikiame prasmę“

Laisva laisvės tvirtovė (Kas nauja fortuose?)

Labanakt? Niekada („Lizdo“ ir „Godo“ vizijos)

Naujas teatro sezonas Kaune. Uždanga kyla!

„Pero Giunto“ režisierius: „Kai gyvenimas yra sudėtingas, kaip tu gali išgyventi? Tik juokiantis“

Naujas tinklas Baltijos šalyse: „Juoda rožė. Juodas gvazdikas“ (interviu)

Menininkai apie legendines „Tris mergeles“ ir sovietmečio modernizmą: diskusija tik prasideda

Daiva Baranauskė. Visada už silpnesnį

Dvidešimtmetį pasitinkantys „RyRalio DJs“ ruošiasi dar sykį išlėkti į aikštelę (interviu)

Kompozitorius Patris Židelevičius: „Užsisklendimas padėjo atsiverti“

Minint A. Sacharovo 100-metį. Moralinė kultūra yra didžioji supergalia

Konfliktai kaip visuomenės simptomai (pokalbis su G. Mažeikiu)

„PinoKeys“: neatskiriantys, bet jungiantys iššūkiai (interviu)

Nei vienas nesame mažiau žmogus (pokalbis su Ugne Marija Andrijauskaite)

„ConTempo“ svečias A. Vantournhoutas: „Scenoje papildomi daiktai tampa protezais, kuriančiais naują kūną“

„ConTempo“ svečias Kolja Huneckas: „Mano raudona atrodo kitaip nei jūsų raudona“

„ConTempo“ svečias Claudio Stellato: „Spektaklis – tai gyvenimo patirtis, kurios vedamas aš tampu kažkuo kitu“

G. Balčytis: „Kauno ateitis turėtų būti ypatingai kokybiškoje architektūroje ir progresyviuose miesto planavimo procesuose“

Užsakymų pristatymas – minčių išvalymas

Rasa ir Justinas. Tandemas kelyje ir gyvenime

Miesto ekstremalai, arba Kaune lyg Barselonoje

Solveiga Dambrauskatė-Bakutienė. Laimės hormonai kiekvienam

Miesto medžioklis Pranas Griušys (interviu)

Dviratis tarpukariu. Ir važiuoti, ir pasididžiuoti