Yoko Ono instaliacijos kuratorius: „Ex It“ vaizduoja įvykusią didžiulę nelaimę, tačiau čia egzistuoja ir viltis“
Pastatą-vaiduoklį Kaune „sugriausiantis“ prancūzas: „Tai yra žinutė apie tai, kad su šia pabaiga kažkas prasideda“
Gabrielė Gervickaitė: „Man svarbu kurti konkrečiai vietai, nuotaikai, reaguoti į tai“
Dovilė Valantiejienė. Sužaidybinsime viską?
Žaidžiant istoriją, arba orientaciniai muziejaus maršrutai
Virtuali „Koolautuvos“ istorija
Mačiūno pėdsakais. Pasakoja Jeffrey Perkinsas
„Kaunas 2022“ projektas „Kultūra į kiemus“ – tarp keturių unikaliausių pasaulyje
Senjores šokti mokanti Goda Laurinavičiūtė: „Judesys – nežalingas „vaistas“
Williamas Kentridge’as: daužyti sukonstruotų nežinojimų formas (interviu)
Viena knygos „Kauno žydai“ sudarytojų Daiva Citvarienė: „Norint gerai papasakoti istoriją, nepakanka faktų, datų ir vardų“
Ciklo „Mokumentai“ viešnia Anna Konik: „Manau, yra didelis atotrūkis tarp politinio konteksto ir to, kaip viską mato paprasti žmonės“
Savaitgalį – pirmasis šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ spektaklis vaikams
„Žodžiai-pa-trankos“: leidinys kaip instrumentas (pokalbis su Asta Volunge)
Mindaugas Lukošaitis: „Piešinio galimybės mane patį trikdo ir gąsdina“
Psichologė dr. I. Truskauskaitė-Kunevičienė – apie priklausomybės nuo socialinių tinklų signalus (interviu)
Triukšmas tarsi įkyri mintis (pokalbis apie projektą „Bendrakūryba“)
Chris Baldwin: „Kultūros sostinių sėkmės formulės dalis – vietos gyventojai ir svečiai, priimantys kvietimą įsitraukti“
„Ąąąąąąžuolynas“! Nuo ore sklandžiusios minties iki 60-ojo gimtadienio
Su O. Koršunovu „Otelą“ kūręs A. Dzerve: „Mano menas gimsta tik nepatogiose situacijose“
Robertas Černiauskas ir geriausia kava mieste
Psichologas apie „Dar po vieną“: „Tai filmas apie draugystę, nuotykį ir prasmingą misiją“
Problema, kuri neišnyks. Interviu su filmo „Šnipas Šiaurės Korėjoje“ herojumi
Premjerą su „Aura“ pristatantis Ben J. Riepe: „Viena priežasčių, kodėl perkuriu spektaklį, yra tvarumas“
Kalba „Kauno pilno kultūros“ viršelis (Pažintis su Justu Jelisejevu)
Įkvėpimo šaltinis – bendravimas (Pokalbis su Migle Ceinoryte)
Sekdama gandrus menininkė dviračiu apkeliavo Lietuvą
Tadas Bujanauskas. Kaunas – Baltimorė – Kaunas
Robertas Wilsonas: „Niekas negali kurti taip, kaip kuriu aš, ir nenoriu, kad kas nors bandytų tai daryti“
Kompozitorius Teisutis Makačinas: „Kultūra yra mūsų veikimo operacinė sistema“
Daiva Citvarienė: „Niekas nepadeda geriau susitapatinti su kito patirtimi, nei gerai papasakota istorija“
Supermenas kilęs iš Vilijampolės! (Pasakoja Jaq Greenspon)
Šokio festivalyje „Aura“ premjerą pristatanti choreografė Karine Ponties: „Labiausiai mane domina žmogiškumas“
Industrinės simfonijos Petrašiūnuose autoriai: „Tai bus ne koncertas, o patirtis“
Plačiau apie Kauno miesto šokėjų pajėgas
Kauno bienalės dalyvė Althea Thauberger: „Istorijos niekuomet nelieka praeityje“
Choreografas Raphaelis Bianco: „Leonardas da Vinčis labai džiaugtųsi šiuolaikiniu šokiu“
Justė Litinskaitė: „Menas išlieka aktualus, kol mes jam suteikiame prasmę“
Laisva laisvės tvirtovė (Kas nauja fortuose?)
Labanakt? Niekada („Lizdo“ ir „Godo“ vizijos)
Naujas teatro sezonas Kaune. Uždanga kyla!
„Pero Giunto“ režisierius: „Kai gyvenimas yra sudėtingas, kaip tu gali išgyventi? Tik juokiantis“
Naujas tinklas Baltijos šalyse: „Juoda rožė. Juodas gvazdikas“ (interviu)
Menininkai apie legendines „Tris mergeles“ ir sovietmečio modernizmą: diskusija tik prasideda
Daiva Baranauskė. Visada už silpnesnį
Dvidešimtmetį pasitinkantys „RyRalio DJs“ ruošiasi dar sykį išlėkti į aikštelę (interviu)
Kompozitorius Patris Židelevičius: „Užsisklendimas padėjo atsiverti“
Minint A. Sacharovo 100-metį. Moralinė kultūra yra didžioji supergalia
Konfliktai kaip visuomenės simptomai (pokalbis su G. Mažeikiu)
„PinoKeys“: neatskiriantys, bet jungiantys iššūkiai (interviu)
Nei vienas nesame mažiau žmogus (pokalbis su Ugne Marija Andrijauskaite)
„ConTempo“ svečias A. Vantournhoutas: „Scenoje papildomi daiktai tampa protezais, kuriančiais naują kūną“
„ConTempo“ svečias Kolja Huneckas: „Mano raudona atrodo kitaip nei jūsų raudona“
„ConTempo“ svečias Claudio Stellato: „Spektaklis – tai gyvenimo patirtis, kurios vedamas aš tampu kažkuo kitu“
G. Balčytis: „Kauno ateitis turėtų būti ypatingai kokybiškoje architektūroje ir progresyviuose miesto planavimo procesuose“
Užsakymų pristatymas – minčių išvalymas
Rasa ir Justinas. Tandemas kelyje ir gyvenime
Miesto ekstremalai, arba Kaune lyg Barselonoje
Solveiga Dambrauskatė-Bakutienė. Laimės hormonai kiekvienam
Miesto medžioklis Pranas Griušys (interviu)
Dviratis tarpukariu. Ir važiuoti, ir pasididžiuoti
KTU profesorė: per kelerius metus pakeisti visuomenės vertybes sudėtinga
Edmundas Jakilaitis: „Tai, kas atsitiko Kaune per pastaruosius dešimt metų, aš prilyginčiau kokiems penkiems dešimtmečiams“
O kodėl ne drabužių muziejus?
R. Požerskis: „Laikas greitai nueina. Fotografija lieka“
Personažai miesto peizaže (pasakoja Gytis Padegimas)
Baltijos taikomojo teatro mokykla – ir Kaune (interviu su lektorėmis)
E. Montvidas apie „Vilises“: „Išgirdęs Roberto ariją supratau, kad būtinai turiu ją įtraukti į savo repertuarą“
Komisaras Virgis, arba Šilainiai širdyje
Daugiafunkcis Augas (pokalbis apie kuprines ir svarsčius)
Agnė Sunklodaitė: „Geriau pradžioje jaunas žmogus susidurs su modeliuota situacija teatre, negu tikrame gyvenime“
„Daugiau yra daugiau“ (interviu su „Sisus Sirkus“)
Prasidedant „Iš arti“ – ne tik apie festivalio programą (interviu)
Geriausia šalies bibliotekininkė dirba KTU (interviu)
Olandas F. Erensas: 90-ųjų Kaunas buvo stebėtinai patrauklus (Nematyti kadrai)
Gyva literatūra, arba Puotaukim tekstais
Vytas Dekšnys. Kad tekstas tekėtų
„Literatūra yra beviltiškai demokratiška“
Enrika Striogaitė. Per žmones pajusti esmę
Filmo „Gunda“ režisierius V. Kossakovskis: „Mūsų elgesys su gyvūnais yra pagrįstas klaidinga nuomone“
Julijus Grickevičius. Gimęs su pypke
„Kaunas Piano Fest“. Turi būti tas žmogus, kuris deda pastangas
Kaip skamba Brazilka ir Argentinka
Lina, Vaiva, Rugilė. Saulė, jūra, liūtas
Žibuoklė Martinaitytė. „Kaip vandenyne plaukioju toj muzikoj“
„FC Kiemas“. Futbolo kultūristės
Gercas Žakas. Kolektyvinė „Makabi“ sąmonė
Apie krepšinį visą parą. Šešiolika metų
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai