Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)
Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti
Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“
„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu
Su režisieriumi Naubertu Jasinsku apie kūrybą, Lietuvos kultūros sektorių ir spektaklį „bowel“
Aldona Tüür: „Esu įsitikinusi, kad visos knygos – autobiografinės“
Putvinskio… Gatvė ar kiemas?
Kiemų šventė Kaune. Maistas (ir) sielai
Santakos“ šou kostiumų dizaineris Egidijus Rainys: „Svarbiausia detalė yra žiūrovas“
Asta Ivanauskienė: „Gali būti, kad „Nemuno7“ yra pirmasis toks pasaulyje“
Kaune koncertuosiantis A. Botvinovas: ukrainiečiai jaučia glaudų ryšį su Lietuva
Naujoje parodoje – išskirtiniai eksponatai, tarp kurių ir R. Kalantos drabužių likučiai
Ketvirtadienį atidaroma visą šiltąjį sezoną veiksianti „Vasaros scena“
Surastas Mitinio Kauno Žvėries dantis atgims skulptūra
Psichiatras Dainius Pūras: Romas Kalanta tikėjo, kad Lietuva bus laisva, ir dėl to aukojosi
Kauno literatūros savaitės svečias Semionas Chaninas: „Kiekvieną kartą, kai kalbą naudoji poetiniam tekstui, ji išrandama iš naujo“
Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“
Kompozitorius Paulius Kilbauskas: kiekvienas miestas gali turėti savo skambesį
Fotomenininkas R. Požerskis: „Buvo euforija, kad esame laisvi, galime daryti, ką norime“
„Japonijos dienos Kaune WA“. Artumas per 8000 kilometrų
„Frankenšteino kompleksas“: eksperimentas su DI technologija ar kūrybiškumo sampratos kaita?
Antanas Ingelevičius. Modernus fotografas nemoderniame Kaune
„Kaunas-Vilnius: nuversti kalnus“ – paroda apie santykį su savimi ir kitu (pokalbis su kuratoriais)
Virginija Vitkienė: „Kultūra yra stipriausias priešnuodis propagandai, turintis ilgalaikį poveikį“
Mariną Abramović į Kauną pakvietęs Arvydas Žalpys: „Kaunas su „Būties atmintimi“ pateks į pasaulinį šiuolaikinio meno žemėlapį“
K.I.N.A.S. „Panemunė“. Gelbėdami save – gelbėsime ir aplinką
Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė: vienintelė taisyklė – viskam sakyti „taip“
A. Špilevojus kalbina I. Vyrypajevą: „Esu parašęs daugiau nei 20 pjesių, bet gal pusė iš jų ką tik neteko jokios prasmės“
„Nemuno 7“: „Šiandien upės gali tapti terapine erdve“
Koncertus Ukrainoje prisiminusi Aistė Smilgevičiūtė: „Žinojome, kad jiems reikia palaikymo“
Arūnas Mozūraitis: „Noriu šokti pagal muziką, ne prieš ją“
Šimto metų šviežumo naujienos: skelbia Kauno miesto muziejus (interviu)
Stasas Zhyrkovas: „Esu įsitikinęs, kad blogas žmogus negali būti nei geras aktorius, nei režisierius“
Istorikas A. Kulakauskas: „Be lietuviško universiteto nebūtume tapę visaverte civilizuota tauta“
„Kauno asamblėja“: Diskusijas į pjesę verčiantys dokumentinio teatro kūrėjai iš Kanados
Su Dainiumi Žalimu – apie Konstituciją, pralenkusią laiką
„Cirko Sapiens“ rezidentės Izabelės kelias ir klausimai virvei (interviu)
Kaip gyveno paprasti kauniečiai
Kauno meno mokyklai – 100 (pasakoja Rasa Žukienė)
Mikas Zabulionis: „Klosčių“ operatorius ir architekto anūkas
Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę
Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus
A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)
Apie labai svarbius nereikšmingus dalykus su „Subjektyvaus Kauno atlaso“ kuratoriumi
Ką pasakytų Vizbaras? (Dar vienas) pokalbis apie Kauno centrinį paštą
Yoko Ono instaliacijos kuratorius: „Ex It“ vaizduoja įvykusią didžiulę nelaimę, tačiau čia egzistuoja ir viltis“
Pastatą-vaiduoklį Kaune „sugriausiantis“ prancūzas: „Tai yra žinutė apie tai, kad su šia pabaiga kažkas prasideda“
Gabrielė Gervickaitė: „Man svarbu kurti konkrečiai vietai, nuotaikai, reaguoti į tai“
Dovilė Valantiejienė. Sužaidybinsime viską?
Žaidžiant istoriją, arba orientaciniai muziejaus maršrutai
Virtuali „Koolautuvos“ istorija
Mačiūno pėdsakais. Pasakoja Jeffrey Perkinsas
„Kaunas 2022“ projektas „Kultūra į kiemus“ – tarp keturių unikaliausių pasaulyje
Senjores šokti mokanti Goda Laurinavičiūtė: „Judesys – nežalingas „vaistas“
Williamas Kentridge’as: daužyti sukonstruotų nežinojimų formas (interviu)
Viena knygos „Kauno žydai“ sudarytojų Daiva Citvarienė: „Norint gerai papasakoti istoriją, nepakanka faktų, datų ir vardų“
Ciklo „Mokumentai“ viešnia Anna Konik: „Manau, yra didelis atotrūkis tarp politinio konteksto ir to, kaip viską mato paprasti žmonės“
Savaitgalį – pirmasis šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ spektaklis vaikams
„Žodžiai-pa-trankos“: leidinys kaip instrumentas (pokalbis su Asta Volunge)
Mindaugas Lukošaitis: „Piešinio galimybės mane patį trikdo ir gąsdina“
Psichologė dr. I. Truskauskaitė-Kunevičienė – apie priklausomybės nuo socialinių tinklų signalus (interviu)
Triukšmas tarsi įkyri mintis (pokalbis apie projektą „Bendrakūryba“)
Chris Baldwin: „Kultūros sostinių sėkmės formulės dalis – vietos gyventojai ir svečiai, priimantys kvietimą įsitraukti“
„Ąąąąąąžuolynas“! Nuo ore sklandžiusios minties iki 60-ojo gimtadienio
Su O. Koršunovu „Otelą“ kūręs A. Dzerve: „Mano menas gimsta tik nepatogiose situacijose“
Robertas Černiauskas ir geriausia kava mieste
Psichologas apie „Dar po vieną“: „Tai filmas apie draugystę, nuotykį ir prasmingą misiją“
Problema, kuri neišnyks. Interviu su filmo „Šnipas Šiaurės Korėjoje“ herojumi
Premjerą su „Aura“ pristatantis Ben J. Riepe: „Viena priežasčių, kodėl perkuriu spektaklį, yra tvarumas“
Kalba „Kauno pilno kultūros“ viršelis (Pažintis su Justu Jelisejevu)
Įkvėpimo šaltinis – bendravimas (Pokalbis su Migle Ceinoryte)
Sekdama gandrus menininkė dviračiu apkeliavo Lietuvą
Tadas Bujanauskas. Kaunas – Baltimorė – Kaunas
Robertas Wilsonas: „Niekas negali kurti taip, kaip kuriu aš, ir nenoriu, kad kas nors bandytų tai daryti“
Kompozitorius Teisutis Makačinas: „Kultūra yra mūsų veikimo operacinė sistema“
Daiva Citvarienė: „Niekas nepadeda geriau susitapatinti su kito patirtimi, nei gerai papasakota istorija“
Supermenas kilęs iš Vilijampolės! (Pasakoja Jaq Greenspon)
Šokio festivalyje „Aura“ premjerą pristatanti choreografė Karine Ponties: „Labiausiai mane domina žmogiškumas“
Industrinės simfonijos Petrašiūnuose autoriai: „Tai bus ne koncertas, o patirtis“
Plačiau apie Kauno miesto šokėjų pajėgas
Kauno bienalės dalyvė Althea Thauberger: „Istorijos niekuomet nelieka praeityje“
Choreografas Raphaelis Bianco: „Leonardas da Vinčis labai džiaugtųsi šiuolaikiniu šokiu“
Justė Litinskaitė: „Menas išlieka aktualus, kol mes jam suteikiame prasmę“
Laisva laisvės tvirtovė (Kas nauja fortuose?)
Labanakt? Niekada („Lizdo“ ir „Godo“ vizijos)
Naujas teatro sezonas Kaune. Uždanga kyla!
„Pero Giunto“ režisierius: „Kai gyvenimas yra sudėtingas, kaip tu gali išgyventi? Tik juokiantis“
Naujas tinklas Baltijos šalyse: „Juoda rožė. Juodas gvazdikas“ (interviu)
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai