English
Žurnalų archyvas

Kauno modernizmo  interpretacija ekrane: filmas „Klostės“ grįžta į gimtąjį miestą

Beveik 100 pasirodymų padovanojusi „Vasaros scena“: šokių aikštelė Rotušės aikštėje ir muzika iš viso pasaulio

Lina Laura Švedaitė kviečia praverti duris į naująją Žaliakalnio mitologiją

Menininkas Julijonas Urbonas: „Esame technologinės būtybės“

Kaune vyksiančio „Fluxus festivalio“ režisieriai: viskas yra ne daugiau ir ne mažiau nei žaidimas

Pažaislio muzikos festivalio meno vadovas E. Montvidas: „Manoji misija – sukelti lengvutį „skersvėjį“, neapleidžiant iki tol sukurtų tradicijų“

„Pėdos marių dugne“ atskleis užlietas pakaunės istorijas 

Kaune viešėjęs režisierius Ivanas Uryvskyi: „Ukrainos teatrai pradeda adaptuotis karo sąlygomis“

Sovietmečio hipių mada: iki skutelių sudėvėti džinsai, valstietiškos skrandos ir laisvės ilgesys

„Tvano nebus“ režisierius Maratas Sargsyanas: aš vis dar nežinau, kas tas karas

Programos „Atminties biuras“ kuratorė Daiva Price: „Tai kelionė, po kurios Kaunas niekada nebebus toks, koks buvo“

A. Gotesmanas apie klezmerių muziką: tai yra judesio muzika, kuri gali būti visokia

O. Gražinytė – apie iš tylos gimstančią A. Pärto muziką ir J. S. Bacho koncertų tradicijos įgyvendinimą Lietuvoje

Programos „Modernizmas ateičiai“ kuratorė: „Miestas bunda ir tampa atviresnis naujoms patirtims“

„Mikado“. Visuomenė kaip lazdų ryšulys

Boris Gibé festivalyje „ConTempo“: „Kiekvienas objektas siūlo po atsakymą“

„ConTempo“ svečias Euripides Laskaridis : „Absurdiškai juokinga, kaip kasdien susimaunam“

Indrė Puišytė-Šidlauskienė – apie šokio ekskursiją Žaliakalnyje

Į Kauną sugrįžęs gatvės teatras „Kamchàtka“ vers tikras ir menamas duris (interviu)

Edgaras Klivis. Nervus taupantis technooptimistas

Povilas Venta Kuprys, arba Pozityvas nuo Ventos

Klasikinė Indijos muzika Kaune – su Anandita Basu

Po nosim – TẽKA upeliai. Pasakoja Rasa ir Justinas

Šeimos istoriją į Kauną sugrąžinanti menininkė Jenny Kagan: „Galų gale tai meilės istorija“

Pažaislio muzikos festivalio svečias B. Applas – apie meistriškumo kelią, meninės dainos žanrą ir vidinę kelionę į save 

Intensyviai kvepiantis sandėliukas

„Vasaros scenoje“ pasirodysiantys „Despotin fam“: leidžiame sau rizikuoti

Olha Sajenko: „Nežinau, kuo būsiu užaugusi, nes dar nesijaučiu suaugusia“

Reiu Tüür ir  Peeter Krosmann. Abudu Kauno estai

Panašu į tapybą… Apie kvapus su Egle Jonaityte

Ko nepadarys tabletė. Apie gamtos terapiją su Linu Daubaru

Nusiprausęs Kaunas, arba vaizduotę lavinanti erkskursija

Kai nebelieka žodžių. Paroda „Dalia Grinkevičiūtė (1927–1987). Kambariai / Įveikti atstumai“

Panemunės festivalio „Pojūčių šilas“ organizatorius G. Bučas: tai, kas vyksta gamtoje, vyksta ir mūsų gyvenime

IX forte kuriantis Bruce’as Clarke’as: „Menininkas turi duoti įrankius, padedančius suprasti“

Kotryna Čalkaitė apie šviesos instaliacijas: tai yra labiau emociniai nei pragmatiški kūriniai

Kai susitinka kultūra ir verslas, pavyksta „Salto“ – prisistato nauja wow patirčių agentūra

Clara Giambino. Laisvės kurti ir dirbti paieškos

Pažaislio festivalyje debiutuos pianisto Alexanderio Paley‘aus ansamblis (interviu) 

Į Kauną pagroti atvykstantys Meko draugai: „Tai, ką jis išdarinėdavo scenoje, sunku nupasakoti“

Jindřichas Čeladínas. Čekas Lietuvoje, arba Medinės architektūros sirgalius

Eimutis Kvoščiauskas: „Buvo momentų, kai naktį šokau iš lovos, išpiltas šalto prakaito“

Austėjos Šančiai, Dainava ir Pramonė

Kristina ir Luisas. Kava pas kaimynus 

Naktinio žygio „Raudondvaris. Kelionė laiku“ režisierė: leisimės į neakivaizdaus Raudondvario paieškas

Vienas K. Donelaičio gatvės kiemas: „Čia yra gražu – mes taip manome“

Festivalio „Audra“ kūrybinių teatro dirbtuvių „We stand for…“ režisieriai: absoliučiai visas menas yra politiškas

Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)

Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti

Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“

„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu 

Su režisieriumi Naubertu Jasinsku apie kūrybą, Lietuvos kultūros sektorių ir spektaklį „bowel“

Aldona Tüür: „Esu įsitikinusi, kad visos knygos – autobiografinės“

Putvinskio… Gatvė ar kiemas?

Kiemų šventė Kaune. Maistas (ir) sielai

Santakos“ šou kostiumų dizaineris Egidijus Rainys: „Svarbiausia detalė yra žiūrovas“

Asta Ivanauskienė: „Gali būti, kad „Nemuno7“ yra pirmasis toks pasaulyje“

Kaune koncertuosiantis A. Botvinovas: ukrainiečiai jaučia glaudų ryšį su Lietuva

Naujoje parodoje – išskirtiniai eksponatai, tarp kurių ir R. Kalantos drabužių likučiai

Ketvirtadienį atidaroma visą šiltąjį sezoną veiksianti „Vasaros scena“

Surastas Mitinio Kauno Žvėries dantis atgims skulptūra 

Psichiatras Dainius Pūras: Romas Kalanta tikėjo, kad Lietuva bus laisva, ir dėl to aukojosi

Kauno literatūros savaitės svečias Semionas Chaninas: „Kiekvieną kartą, kai kalbą naudoji poetiniam tekstui, ji išrandama iš naujo“

Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“

Kompozitorius Paulius Kilbauskas: kiekvienas miestas gali turėti savo skambesį

Fotomenininkas R. Požerskis: „Buvo euforija, kad esame laisvi, galime daryti, ką norime“

„Japonijos dienos Kaune WA“. Artumas per 8000 kilometrų

„Frankenšteino kompleksas“: eksperimentas su DI technologija ar kūrybiškumo sampratos kaita?

Antanas Ingelevičius. Modernus fotografas nemoderniame Kaune

„Kaunas-Vilnius: nuversti kalnus“ – paroda apie santykį su savimi ir kitu (pokalbis su kuratoriais)

Virginija Vitkienė: „Kultūra yra stipriausias priešnuodis propagandai, turintis ilgalaikį poveikį“

Mariną Abramović į Kauną pakvietęs Arvydas Žalpys: „Kaunas su „Būties atmintimi“ pateks į pasaulinį šiuolaikinio meno žemėlapį“

 K.I.N.A.S. „Panemunė“. Gelbėdami save – gelbėsime ir aplinką

Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė: vienintelė taisyklė – viskam sakyti „taip“

A. Špilevojus kalbina I. Vyrypajevą: „Esu parašęs daugiau nei 20 pjesių, bet gal pusė iš jų ką tik neteko jokios prasmės“ 

„Nemuno 7“: „Šiandien upės gali tapti terapine erdve“

Koncertus Ukrainoje prisiminusi Aistė Smilgevičiūtė: „Žinojome, kad jiems reikia palaikymo“

Arūnas Mozūraitis: „Noriu šokti pagal muziką, ne prieš ją“

Šimto metų šviežumo naujienos: skelbia Kauno miesto muziejus (interviu)

Stasas Zhyrkovas: „Esu įsitikinęs, kad blogas žmogus negali būti nei geras aktorius, nei režisierius“

Istorikas A. Kulakauskas: „Be lietuviško universiteto nebūtume tapę visaverte civilizuota tauta“

„Kauno asamblėja“: Diskusijas į pjesę verčiantys dokumentinio teatro kūrėjai iš Kanados

Su Dainiumi Žalimu – apie Konstituciją, pralenkusią laiką

„Cirko Sapiens“ rezidentės Izabelės kelias ir klausimai virvei (interviu)

Kaip gyveno paprasti kauniečiai

Kauno meno mokyklai – 100 (pasakoja Rasa Žukienė)

Mikas Zabulionis: „Klosčių“ operatorius ir architekto anūkas

Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę

Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus

A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)