Programos „Atminties biuras“ kuratorė Daiva Price: „Tai kelionė, po kurios Kaunas niekada nebebus toks, koks buvo“
A. Gotesmanas apie klezmerių muziką: tai yra judesio muzika, kuri gali būti visokia
O. Gražinytė – apie iš tylos gimstančią A. Pärto muziką ir J. S. Bacho koncertų tradicijos įgyvendinimą Lietuvoje
Programos „Modernizmas ateičiai“ kuratorė: „Miestas bunda ir tampa atviresnis naujoms patirtims“
„Mikado“. Visuomenė kaip lazdų ryšulys
Boris Gibé festivalyje „ConTempo“: „Kiekvienas objektas siūlo po atsakymą“
„ConTempo“ svečias Euripides Laskaridis : „Absurdiškai juokinga, kaip kasdien susimaunam“
Indrė Puišytė-Šidlauskienė – apie šokio ekskursiją Žaliakalnyje
Į Kauną sugrįžęs gatvės teatras „Kamchàtka“ vers tikras ir menamas duris (interviu)
Edgaras Klivis. Nervus taupantis technooptimistas
Povilas Venta Kuprys, arba Pozityvas nuo Ventos
Klasikinė Indijos muzika Kaune – su Anandita Basu
Po nosim – TẽKA upeliai. Pasakoja Rasa ir Justinas
Šeimos istoriją į Kauną sugrąžinanti menininkė Jenny Kagan: „Galų gale tai meilės istorija“
Pažaislio muzikos festivalio svečias B. Applas – apie meistriškumo kelią, meninės dainos žanrą ir vidinę kelionę į save
Intensyviai kvepiantis sandėliukas
„Vasaros scenoje“ pasirodysiantys „Despotin fam“: leidžiame sau rizikuoti
Olha Sajenko: „Nežinau, kuo būsiu užaugusi, nes dar nesijaučiu suaugusia“
Reiu Tüür ir Peeter Krosmann. Abudu Kauno estai
Panašu į tapybą… Apie kvapus su Egle Jonaityte
Ko nepadarys tabletė. Apie gamtos terapiją su Linu Daubaru
Nusiprausęs Kaunas, arba vaizduotę lavinanti erkskursija
Kai nebelieka žodžių. Paroda „Dalia Grinkevičiūtė (1927–1987). Kambariai / Įveikti atstumai“
Panemunės festivalio „Pojūčių šilas“ organizatorius G. Bučas: tai, kas vyksta gamtoje, vyksta ir mūsų gyvenime
IX forte kuriantis Bruce’as Clarke’as: „Menininkas turi duoti įrankius, padedančius suprasti“
Kotryna Čalkaitė apie šviesos instaliacijas: tai yra labiau emociniai nei pragmatiški kūriniai
Kai susitinka kultūra ir verslas, pavyksta „Salto“ – prisistato nauja wow patirčių agentūra
Clara Giambino. Laisvės kurti ir dirbti paieškos
Pažaislio festivalyje debiutuos pianisto Alexanderio Paley‘aus ansamblis (interviu)
Į Kauną pagroti atvykstantys Meko draugai: „Tai, ką jis išdarinėdavo scenoje, sunku nupasakoti“
Jindřichas Čeladínas. Čekas Lietuvoje, arba Medinės architektūros sirgalius
Eimutis Kvoščiauskas: „Buvo momentų, kai naktį šokau iš lovos, išpiltas šalto prakaito“
Austėjos Šančiai, Dainava ir Pramonė
Kristina ir Luisas. Kava pas kaimynus
Naktinio žygio „Raudondvaris. Kelionė laiku“ režisierė: leisimės į neakivaizdaus Raudondvario paieškas
Vienas K. Donelaičio gatvės kiemas: „Čia yra gražu – mes taip manome“
Festivalio „Audra“ kūrybinių teatro dirbtuvių „We stand for…“ režisieriai: absoliučiai visas menas yra politiškas
Į Kauną atkeliauja ryškios tiesos ieškotojos FO SHO (interviu)
Goda Pomeranceva. Kiekvieną užkalbinti ir išklausyti
Dizainerė Gabrielė Gudaitytė: „Šiuolaikinis cirkas man – apie atvirumą, smalsumą, kūrybiškumą, įtraukimą ir laisvę“
„Įsilaužti“ į žmogaus smegenis. Interviu su animacijos „Absoliutus draudimas“ režisieriumi Ryanu Braundu
Su režisieriumi Naubertu Jasinsku apie kūrybą, Lietuvos kultūros sektorių ir spektaklį „bowel“
Aldona Tüür: „Esu įsitikinusi, kad visos knygos – autobiografinės“
Putvinskio… Gatvė ar kiemas?
Kiemų šventė Kaune. Maistas (ir) sielai
Santakos“ šou kostiumų dizaineris Egidijus Rainys: „Svarbiausia detalė yra žiūrovas“
Asta Ivanauskienė: „Gali būti, kad „Nemuno7“ yra pirmasis toks pasaulyje“
Kaune koncertuosiantis A. Botvinovas: ukrainiečiai jaučia glaudų ryšį su Lietuva
Naujoje parodoje – išskirtiniai eksponatai, tarp kurių ir R. Kalantos drabužių likučiai
Ketvirtadienį atidaroma visą šiltąjį sezoną veiksianti „Vasaros scena“
Surastas Mitinio Kauno Žvėries dantis atgims skulptūra
Psichiatras Dainius Pūras: Romas Kalanta tikėjo, kad Lietuva bus laisva, ir dėl to aukojosi
Kauno literatūros savaitės svečias Semionas Chaninas: „Kiekvieną kartą, kai kalbą naudoji poetiniam tekstui, ji išrandama iš naujo“
Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“
Kompozitorius Paulius Kilbauskas: kiekvienas miestas gali turėti savo skambesį
Fotomenininkas R. Požerskis: „Buvo euforija, kad esame laisvi, galime daryti, ką norime“
„Japonijos dienos Kaune WA“. Artumas per 8000 kilometrų
„Frankenšteino kompleksas“: eksperimentas su DI technologija ar kūrybiškumo sampratos kaita?
Antanas Ingelevičius. Modernus fotografas nemoderniame Kaune
„Kaunas-Vilnius: nuversti kalnus“ – paroda apie santykį su savimi ir kitu (pokalbis su kuratoriais)
Virginija Vitkienė: „Kultūra yra stipriausias priešnuodis propagandai, turintis ilgalaikį poveikį“
Mariną Abramović į Kauną pakvietęs Arvydas Žalpys: „Kaunas su „Būties atmintimi“ pateks į pasaulinį šiuolaikinio meno žemėlapį“
K.I.N.A.S. „Panemunė“. Gelbėdami save – gelbėsime ir aplinką
Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė: vienintelė taisyklė – viskam sakyti „taip“
A. Špilevojus kalbina I. Vyrypajevą: „Esu parašęs daugiau nei 20 pjesių, bet gal pusė iš jų ką tik neteko jokios prasmės“
„Nemuno 7“: „Šiandien upės gali tapti terapine erdve“
Koncertus Ukrainoje prisiminusi Aistė Smilgevičiūtė: „Žinojome, kad jiems reikia palaikymo“
Arūnas Mozūraitis: „Noriu šokti pagal muziką, ne prieš ją“
Šimto metų šviežumo naujienos: skelbia Kauno miesto muziejus (interviu)
Stasas Zhyrkovas: „Esu įsitikinęs, kad blogas žmogus negali būti nei geras aktorius, nei režisierius“
Istorikas A. Kulakauskas: „Be lietuviško universiteto nebūtume tapę visaverte civilizuota tauta“
„Kauno asamblėja“: Diskusijas į pjesę verčiantys dokumentinio teatro kūrėjai iš Kanados
Su Dainiumi Žalimu – apie Konstituciją, pralenkusią laiką
„Cirko Sapiens“ rezidentės Izabelės kelias ir klausimai virvei (interviu)
Kaip gyveno paprasti kauniečiai
Kauno meno mokyklai – 100 (pasakoja Rasa Žukienė)
Mikas Zabulionis: „Klosčių“ operatorius ir architekto anūkas
Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę
Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus
A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)
Apie labai svarbius nereikšmingus dalykus su „Subjektyvaus Kauno atlaso“ kuratoriumi
Ką pasakytų Vizbaras? (Dar vienas) pokalbis apie Kauno centrinį paštą
Yoko Ono instaliacijos kuratorius: „Ex It“ vaizduoja įvykusią didžiulę nelaimę, tačiau čia egzistuoja ir viltis“
Pastatą-vaiduoklį Kaune „sugriausiantis“ prancūzas: „Tai yra žinutė apie tai, kad su šia pabaiga kažkas prasideda“
Gabrielė Gervickaitė: „Man svarbu kurti konkrečiai vietai, nuotaikai, reaguoti į tai“
Dovilė Valantiejienė. Sužaidybinsime viską?
Žaidžiant istoriją, arba orientaciniai muziejaus maršrutai
Virtuali „Koolautuvos“ istorija
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai