English
Žurnalų archyvas

„Dizaino savaitė“ Kaune kviečia kalbėti ir mąstyti apie antrinį dizainą 

Karališkasis mecosopranas dama Sarah Connolly: muzika mane išmokė meilės ir pagarbos sau

Sulaukėme: į Nacionalinį Kauno dramos teatrą atvyksta klaipėdietiškas Godo (interviu su režisieriumi)

„Žalčio namą“ ant Pelėdų kalno įkūręs Žilvinas Landzbergas: „Tai – vieša erdvė, kuri akimirkai gali tapti privačia“

Monika Žaltė ir viduramžių televizoriai

Vladimiras Šerstabojevas: „Aš suteikiu nuogam spektakliui rūbą“

Kauno valstybinis muzikinis teatras – pavasariniame apdovanojimų lietuje

Saulius, kuris pamatė liūtą, arba vizitas Kauno valstybiniame lėlių teatre

Metų kaunietė, Kauno dailininkų vadė: Rebeka Bruder

Gediminas Jankus. Šaknys sodžiuje, savastis mieste 

Visiems įsiminusi „Audra“: pažindinamės su miesto festivalio komanda

Kvietimas kiekvienam: „Švęsti upes – tai švęsti Kauno miestą“

Festivalio „Nerk į teatrą“ kuratorius Arturas Bumšteinas: „Takoskyra tarp garso meno ir muzikos yra tai, apie ką turėtų būti kalbama“

„Cirkuliacijoje“ – cirko trupė iš Palestinos: „Susitikdami su žmonėmis akis į akį galime perduoti žinutes, kurios kitais kanalais jų tiesiog nepasiekia“ 

E. Montvidas: norėčiau, kad Kaunas vasarą taptų lietuviškuoju Zalcburgu

Mariupolio valstybinio universiteto docentė O. Suzdalieva: propaganda veikia kompleksiškai

Šeštadienį IX forte suskambės „Juoda šviesa“  (pokalbis su instaliacijos autoriais)

Liaudies muzikantai su kedais: pokalbis prieš „Japonijos dienų Kaune WA“ finalą 

Ukrainiečių smuikininkė Diana Tiščenko: „Lietuvoje jaučiuosi priimama labai šiltai“

Vytautas Vaičekauskas. Legenda, kuriai sekasi 

Širdis minkštinanti laisvė su Simona Savickaite

Ritmas ir melodija Remio Ščerbausko kadruose

Kristijonas Valančius („Akli“). Pakrikštytas Palangos ugnimi 

„Kaunas Zoo“. Muzikuojančių žvėrelių būrelis

Karolis Brežinskas: „Grodamas gatvėje išmokau pastovėt už save“

Audrys Karalius: „Gatvės muzikos kultūra yra metatekstas“

Nuo Kačerginės iki Šri Lankos. Smuikininkė Barbora Valiukevičiūtė 

Dokumentinio filmo apie „Kaunas 2022“ režisierė: „Jei norėčiau atvaizduoti viską, kas vyko, vienam renginiui tektų pusantros sekundės“

Justas Tertelis: „Norėčiau, kad mano koncertai taptų savotišku sustojimu šiame bėgančiame pasaulyje“

Kauno įvairių tautų kultūrų centras. Kad kitas būtų savas 

Šakninis kaunietis. Jurgis Rimvydas Palys

Fotografė Agnė Bekeraitytė-Popierė: „Turi tik kelias minutes įgauti žmogaus ir jo aplinkos pasitikėjimą“

Agnija Leonova. Pašnekesys apie meilę teatrui, žmogui ir ateičiai

Realybės ir kūniškumo sampratų paieškos reivo ritmu: performansą „Lucidity“ pristato Arnis Aleinikovas 

Linas Venclauskas ir „Tekstų byla“. Kad geriau suvoktume save

Liamoris, dailininko šuo 

Kaune – jaunų kūrėjų premjera „Baseinas. Be vandens“

Muzikinio spektaklio apie aborto patirtis „GOOD GIRLS“ režisierė: „Tai darau siekdama kovoti su mitais ir stigma“

Menotyrininkė prof. dr. Rasa Žukienė: „Karo metu kūryba yra gelbėjimosi ratas“

„r“ mažoji

Gedimino Jankausko kino stebuklai

Cesiulė kalbinama

Karolina ir Adrianas Carlo. Nedidelio biudžeto meilės istorija

„Pelėdų kava“. Gilėmis kvepiantis Žaliakalnis

Felicija Bortkevičienė. Leidėja, knygnešė, politikė, masonė, labdarė

Burtis, skaityti, klausyti ir klausti kviečia „Literatūros savaitės“ knygų klubas (interviu)

Birutietės. Moteriška paramos sistema

Kęstutis Jakeliūnas. Apglėbti chorą

Rašytoja Sandra Bernotaitė: „Puikus yra tas mokytojas, kuriam jo mokinių laimėjimai yra džiaugsmas“

„Į“ ateitį pažvelgti kviečia naujas metinio žurnalo numeris (interviu)

Sumanioji choreografija su Jacob Bray

Krikštas kanojoje, 14 valandų pamaina, šokanti kamera ir kiti „Kaunas 2022“ vaizdų komandos įspūdžiai

Petras Bingelis: „Pagaliau kam mes kuriam tą meną? Žmogui, tik žmogui“

Būsi sveikas – viską turėsi

Susipažinkite: pietų saulę į lietuvišką šaltuką iškeitusi šiuolaikinio cirko kompanija „Cia DoisACordes“

„Kaunas 2022“ vadovė: visi gyvenome aukštesne pavara

Marcė Katiliūtė. Menas – gyvenimo saulė

Inkunabulai ir magazinai su Alvydu Surbliu

Tomo Dirgėlos „stand up“ vaikams ir tėvams turo stotelė – Kaune 

Eksperimentinės formų ir temų paieškos Ramutės Paulikaitės kūryboje

„Sutarties“ scenografijai – 40 tonų vandens ir 15 metrų aukščio medžiai 

Filipas Markiewicz: „Socialiniai tinklai – tai skaitmeninė „geležinė uždanga“

„Sutarties“ kūrėjai Z. Bružaitė ir G. Šeduikis: „Viskas bus kitaip nei jūs galvojate“

Aštuoniskart kraustęsis muziejus, arba Su gimtadieniu!

Johnas Lloydas: „Europos šalis vienija pažiūros, bet tolimesnė integracija nėra visoms priimtina“

Metų mokytoja iš Šančių: Gražvyda Andrijauskaitė

Programos „Dizainas laimei“ kuratorė: „Programa jau apima daugiau, nei mes galėjome pagalvoti“

Viktoras Rudžianskas ir „Kauko laiptai“. Dėl tūkstančio ir vienos priežasties

Aukštosios Panemunės metraštininkė Daiva Nevardauskienė – apie biblioteką ir daugiau

Sandra Karnilavičiūtė. Per atostogas žaisti mokyklą

Ryčio Tito kurtame klipe grupei T.O.Y. – Kauno ir Berlyno pastatai bei „Alphaville“ balsas

Premjera, dedikuota filosofui Emmanueliui Levinui: kodėl prancūzai, bet  ne lietuviai žino, kad jis kilęs iš Kauno?

„Romuvos“ atstovė apie kino terapiją: „Tai puikus būdas geriau pažinti save“

„Hands on Press“. Atominė savilaida K. Donelaičio gatvėje

S. Straukaitė – apie teatro ir mados simbiozę, patirtį Kaune, Čiurlionį ir plastiką

Atkurtajame VDU dirbusio A. E. Senno dukra: „Jis buvo maištininkas savo srityje“

Agnietė Janušaitė-Vitkūnienė. Tekstilė – matematika, virstanti pasaka 

Į Kauną atvykstančio Karališkojo filharmonijos orkestro generalinis direktorius: „Atliekamais kūriniais norime paliesti kuo platesnę publiką“

Istorijų pasakotojos Daiva ir Milda: tai padeda suvokti save ir mus supantį pasaulį

Eglė Švedkauskaitė. Vėros įkvėpti žiūrėjimai

Dr. Inga Popovaitė. Iš Marso į Antarktidą?

AURA 32 programą pristato B. Letukaitė: nuo rimtosios šiuolaikinės muzikos iki ovacijų šokio pasaulio žvaigždėms 

Solistas T. Moeng: „Kauno kantatos“ grožis – kūrinio universalumas“

Kaune – avangardiniai kilimai iš viso pasaulio (interviu)

Virginija Jurėnienė. Politika – atsakomybės klausimas

Litvakų kultūros forumo pranešėjas A. Polonsky: gebėjimas suprasti, kaip jaučiasi kitas, yra labai svarbus kuriant atvirą visuomenę

Dirigentas K. Variakojis apie „Kauno kantatą“: reiktų nusiteikti giliems apmąstymams

IX forte performansą atliksiantis T. Ramasike’ė: „Bjaurastyje slypi grožis, tamsoje – šviesa“

Kauno valstybinis muzikinis teatras rengiasi pradėti naujumu tviskantį sezoną 

„Kaunas 2022“ uždarymo režisierius: muzika – kaip upės srovė, jai turi atsiduoti