Sulaukėme: į Nacionalinį Kauno dramos teatrą atvyksta klaipėdietiškas Godo (interviu su režisieriumi)
„Žalčio namą“ ant Pelėdų kalno įkūręs Žilvinas Landzbergas: „Tai – vieša erdvė, kuri akimirkai gali tapti privačia“
Monika Žaltė ir viduramžių televizoriai
Vladimiras Šerstabojevas: „Aš suteikiu nuogam spektakliui rūbą“
Kauno valstybinis muzikinis teatras – pavasariniame apdovanojimų lietuje
Saulius, kuris pamatė liūtą, arba vizitas Kauno valstybiniame lėlių teatre
Metų kaunietė, Kauno dailininkų vadė: Rebeka Bruder
Gediminas Jankus. Šaknys sodžiuje, savastis mieste
Visiems įsiminusi „Audra“: pažindinamės su miesto festivalio komanda
Kvietimas kiekvienam: „Švęsti upes – tai švęsti Kauno miestą“
Festivalio „Nerk į teatrą“ kuratorius Arturas Bumšteinas: „Takoskyra tarp garso meno ir muzikos yra tai, apie ką turėtų būti kalbama“
„Cirkuliacijoje“ – cirko trupė iš Palestinos: „Susitikdami su žmonėmis akis į akį galime perduoti žinutes, kurios kitais kanalais jų tiesiog nepasiekia“
E. Montvidas: norėčiau, kad Kaunas vasarą taptų lietuviškuoju Zalcburgu
Mariupolio valstybinio universiteto docentė O. Suzdalieva: propaganda veikia kompleksiškai
Šeštadienį IX forte suskambės „Juoda šviesa“ (pokalbis su instaliacijos autoriais)
Liaudies muzikantai su kedais: pokalbis prieš „Japonijos dienų Kaune WA“ finalą
Ukrainiečių smuikininkė Diana Tiščenko: „Lietuvoje jaučiuosi priimama labai šiltai“
Vytautas Vaičekauskas. Legenda, kuriai sekasi
Širdis minkštinanti laisvė su Simona Savickaite
Ritmas ir melodija Remio Ščerbausko kadruose
Kristijonas Valančius („Akli“). Pakrikštytas Palangos ugnimi
„Kaunas Zoo“. Muzikuojančių žvėrelių būrelis
Karolis Brežinskas: „Grodamas gatvėje išmokau pastovėt už save“
Audrys Karalius: „Gatvės muzikos kultūra yra metatekstas“
Nuo Kačerginės iki Šri Lankos. Smuikininkė Barbora Valiukevičiūtė
Dokumentinio filmo apie „Kaunas 2022“ režisierė: „Jei norėčiau atvaizduoti viską, kas vyko, vienam renginiui tektų pusantros sekundės“
Justas Tertelis: „Norėčiau, kad mano koncertai taptų savotišku sustojimu šiame bėgančiame pasaulyje“
Kauno įvairių tautų kultūrų centras. Kad kitas būtų savas
Šakninis kaunietis. Jurgis Rimvydas Palys
Fotografė Agnė Bekeraitytė-Popierė: „Turi tik kelias minutes įgauti žmogaus ir jo aplinkos pasitikėjimą“
Agnija Leonova. Pašnekesys apie meilę teatrui, žmogui ir ateičiai
Realybės ir kūniškumo sampratų paieškos reivo ritmu: performansą „Lucidity“ pristato Arnis Aleinikovas
Linas Venclauskas ir „Tekstų byla“. Kad geriau suvoktume save
Liamoris, dailininko šuo
Kaune – jaunų kūrėjų premjera „Baseinas. Be vandens“
Muzikinio spektaklio apie aborto patirtis „GOOD GIRLS“ režisierė: „Tai darau siekdama kovoti su mitais ir stigma“
Menotyrininkė prof. dr. Rasa Žukienė: „Karo metu kūryba yra gelbėjimosi ratas“
„r“ mažoji
Gedimino Jankausko kino stebuklai
Cesiulė kalbinama
Karolina ir Adrianas Carlo. Nedidelio biudžeto meilės istorija
„Pelėdų kava“. Gilėmis kvepiantis Žaliakalnis
Felicija Bortkevičienė. Leidėja, knygnešė, politikė, masonė, labdarė
Burtis, skaityti, klausyti ir klausti kviečia „Literatūros savaitės“ knygų klubas (interviu)
Birutietės. Moteriška paramos sistema
Kęstutis Jakeliūnas. Apglėbti chorą
Rašytoja Sandra Bernotaitė: „Puikus yra tas mokytojas, kuriam jo mokinių laimėjimai yra džiaugsmas“
„Į“ ateitį pažvelgti kviečia naujas metinio žurnalo numeris (interviu)
Sumanioji choreografija su Jacob Bray
Krikštas kanojoje, 14 valandų pamaina, šokanti kamera ir kiti „Kaunas 2022“ vaizdų komandos įspūdžiai
Petras Bingelis: „Pagaliau kam mes kuriam tą meną? Žmogui, tik žmogui“
Būsi sveikas – viską turėsi
Susipažinkite: pietų saulę į lietuvišką šaltuką iškeitusi šiuolaikinio cirko kompanija „Cia DoisACordes“
„Kaunas 2022“ vadovė: visi gyvenome aukštesne pavara
Marcė Katiliūtė. Menas – gyvenimo saulė
Inkunabulai ir magazinai su Alvydu Surbliu
Tomo Dirgėlos „stand up“ vaikams ir tėvams turo stotelė – Kaune
Eksperimentinės formų ir temų paieškos Ramutės Paulikaitės kūryboje
„Sutarties“ scenografijai – 40 tonų vandens ir 15 metrų aukščio medžiai
Filipas Markiewicz: „Socialiniai tinklai – tai skaitmeninė „geležinė uždanga“
„Sutarties“ kūrėjai Z. Bružaitė ir G. Šeduikis: „Viskas bus kitaip nei jūs galvojate“
Aštuoniskart kraustęsis muziejus, arba Su gimtadieniu!
Johnas Lloydas: „Europos šalis vienija pažiūros, bet tolimesnė integracija nėra visoms priimtina“
Metų mokytoja iš Šančių: Gražvyda Andrijauskaitė
Programos „Dizainas laimei“ kuratorė: „Programa jau apima daugiau, nei mes galėjome pagalvoti“
Viktoras Rudžianskas ir „Kauko laiptai“. Dėl tūkstančio ir vienos priežasties
Aukštosios Panemunės metraštininkė Daiva Nevardauskienė – apie biblioteką ir daugiau
Sandra Karnilavičiūtė. Per atostogas žaisti mokyklą
Ryčio Tito kurtame klipe grupei T.O.Y. – Kauno ir Berlyno pastatai bei „Alphaville“ balsas
Premjera, dedikuota filosofui Emmanueliui Levinui: kodėl prancūzai, bet ne lietuviai žino, kad jis kilęs iš Kauno?
„Romuvos“ atstovė apie kino terapiją: „Tai puikus būdas geriau pažinti save“
„Hands on Press“. Atominė savilaida K. Donelaičio gatvėje
S. Straukaitė – apie teatro ir mados simbiozę, patirtį Kaune, Čiurlionį ir plastiką
Atkurtajame VDU dirbusio A. E. Senno dukra: „Jis buvo maištininkas savo srityje“
Agnietė Janušaitė-Vitkūnienė. Tekstilė – matematika, virstanti pasaka
Į Kauną atvykstančio Karališkojo filharmonijos orkestro generalinis direktorius: „Atliekamais kūriniais norime paliesti kuo platesnę publiką“
Istorijų pasakotojos Daiva ir Milda: tai padeda suvokti save ir mus supantį pasaulį
Eglė Švedkauskaitė. Vėros įkvėpti žiūrėjimai
Dr. Inga Popovaitė. Iš Marso į Antarktidą?
AURA 32 programą pristato B. Letukaitė: nuo rimtosios šiuolaikinės muzikos iki ovacijų šokio pasaulio žvaigždėms
Solistas T. Moeng: „Kauno kantatos“ grožis – kūrinio universalumas“
Kaune – avangardiniai kilimai iš viso pasaulio (interviu)
Virginija Jurėnienė. Politika – atsakomybės klausimas
Litvakų kultūros forumo pranešėjas A. Polonsky: gebėjimas suprasti, kaip jaučiasi kitas, yra labai svarbus kuriant atvirą visuomenę
Dirigentas K. Variakojis apie „Kauno kantatą“: reiktų nusiteikti giliems apmąstymams
IX forte performansą atliksiantis T. Ramasike’ė: „Bjaurastyje slypi grožis, tamsoje – šviesa“
Kauno valstybinis muzikinis teatras rengiasi pradėti naujumu tviskantį sezoną
„Kaunas 2022“ uždarymo režisierius: muzika – kaip upės srovė, jai turi atsiduoti
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai