English
Žurnalų archyvas

Apie klimatą be nerimo su Silvestru Dikčiumi

Prisikelti ir eiti tolyn. Viešnagė Vytauto Didžiojo karo muziejuje

Filmo „Vienuolis ir ginklas“ režisierius apie politiką Butane: „Jei valdžia negali suteikti žmonėms laimės, ji neturi pagrindo egzistuoti“

Lukas Marciulevičius ir paveikslų mįslės

Mantas Bendžius. Tarp Snieguolės ir Romeo

Karolina Stažytė. Iš stadiono į Laisvės alėją 

Arklio galios arklidėje, arba sveiki atvykę į Kauno technikos muziejų

Silvija Beatričė Petkevičiūtė – pianistė, svajojanti tapti teisininke

„Kampas valdo žiūrovą, o žiūrovo užduotis yra sugebėti žiūrėti ir pajausti“

Ačiū, kad skaitote: proginis pokalbis su žurnalo „Kaunas pilnas kultūros“ kolekcionierėmis

Kęstutis Cikanas. Nuo žalios lesyklėlės iki Sugiharos durų

Kaunas pagal Morfai. Smurfai, Zikaras ir Kalanta

Kaunas kaip duomenų bazė: kaip gimsta autc.lt lobynas

Trisdešimtą kartą į Lietuvą su trombonu grįžtantis M. Svoboda: „Esu skeptiškas dėl šiuolaikinės muzikos „sveikatos“

Tomas Dirgėla savo turo vaikams ir tėvams metu užsuks į Kauną

Kauno literatūros savaitė: ne tik paviršutiniškai perbėgti tekstą

„Snieguolė“: į lateksą įspraustos empatijos pamokos (pokalbis su G. Minelgaite)

Milda Gailiūtė. Pilki namai, rausvas kaimas, geltona Viena 

Eimutis iš „Amerikos“ viešbučio 

„aust.studio“. Giclée ir kiti burtažodžiai

Popietė Elenos Balsiukaitės šventovėje

Kaune kaip… Amsterdame? Ultramarinas, auksas, oranžinė ir raudona

Polichromijos tyrimų specialistė – apie dešimtis Kauno paletės sluoksnių 

Aš, kitas ir paveikslas. Apie dailės terapiją su Sigita Kupčiūniene

Pjesės „Kai mes būsim jauni“ autorė Daiva Čepauskaitė: „Tai pasakojimas apie mus visus, einančius ta pačia kryptimi“

Į šeštąjį „Kaunas Piano Fest“ kviečianti pora: „Norime daug laiko leisti Kaune ir groti“ 

Režisierius A. Špilevoj  apie premjerą „Kai mes būsim jauni“: „Spektaklis tik žaidžia situacijų komedijos žanro taisyklėmis“

Ragaujame Taivaną: žuvies pyragėliai ir burbulinė arbata 

Pas mamą Nataliją – užtikrintoms vakarienėms

Žiemos pranašas P.A.R.A.K.E: kugelis skardinėse

Bohemos vieta, arba kas bendra tarp „Skliauto“ ir keramikų? 

Briedžio lūpos, menkės liežuvis ir smegonezas: rekomenduoja Laura Galkinaitė

Bičių užkalbėtojas Paulius ir „Urbanbee.lt“ 

Pasakojimai apie migraciją ir pabėgėlių patirtis: interviu su Kauno bienalės menininku Hamedine Kane

IPMA festivalio organizatorė S. Batura „Man pačiai netikėtai jis pavyko visai ne kamerinis, o pakankamai didelis ir ambicingas“ 

Kaune – valtornų virtuozai iš garsiosios Elbės filharmonijos

Viktoras Diawara:  „Daugelis dalykų, kurie veikia Vakarų šalyse, Afrikoje neveiksmingi“

Vladas Garastas: „Burtai lėmė, kad pasirinkau krepšinį“

Eskedar Tilahun: Kava Etiopijoje – nuolankumo, garbės ir bendrystės įvykis

Kauno bienalėje dalyvaujanti Nino Kvrivishvili: „Mano dėstytojai dažnai lankydavosi Lietuvoje semtis patirties“

Dirbtiniu intelektu fotografijos pasaulį provokuojantis Boris Eldagsen atvyksta į Kauną (interviu)

Kaip Rimas Kurtinaitis kompiuterizavo Lietuvą: muitininkai nesuprato, kas vežama

Meno ekspertė: „Flirtas su dirbtiniu intelektu gali tapti naujos meno krypties gimimo priežastimi“

Teatro darbuotojams – aksesuarai, įkvėpti spektaklių plakatų (pokalbis su mados dizainere)

Queer istorijos liaudies meno įkvėptuose kilimuose: interviu su Kauno bienalės menininku Jaanus Samma

Tolyn. Tylioji tranzavimo kultūra

Garsyn. Kaip skamba „NEfonas“

Aukštyn, arba projektas WAKEUP. Apie tai, kas skaudžiausia

Artyn prie kauniečių

Kauno modernizmo architektūra ir UNESCO: „Įrašymas – tai ne olimpinės varžybos“ (interviu)

„Kaunas 2022“ vadovė ir projekto poveikio tyrimą atlikęs sociologas – apie siekį neišsklaidyti suburtos minios  

Bendraamžių Kauno ir Kyjivo teatrų vadovai – apie teatro galią karo fone 

Rytis Zemkauskas apie „Fluxus festivalį“: „Karnavalas man yra miesto simbolis“

Interaktyvaus muzikinio judesio spektaklio vaikams kūrėjos: „Tai, ką vaikas gaus iki 5 metų, naudos visą likusį gyvenimą“

„P.A.R.A.K.E.“ kuriantys menininkai iš Angolos: „Atliekame egzorcizmą karui, kad jis neateitų į Lietuvą“

Inga Skripka ir močiučių skrynios 

„Komoda“. Išnešti madą į gatves

„VIELA“. Mada be galiojimo laiko

Savimeilės seansai Berlyno metro 

Žemiški Luko Tomaševičiaus archetipai

Gitis Bertulis ir Kristina Maselskytė, „GK“ ir „Prima“: „Viskas prasidėjo nuo breiko“

Italijos gatvės madistai, arba kur studijuoti madą Kaune? 

Kauno bienalės svečias Andro Eradze: „Mane domina ribinė erdvė tarp gyvuliškumo ir visuomenės“

„Fluxus festivalio“ režisierius: „Galutinio rezultato nežinome ir negalime žinoti“

Performanso menininkė Simona Orinska iš Latvijos: „Lietuviškas sutartines išgyvenu kaip meditaciją“

Petrašiūnų elektrinėje instaliaciją kuriantis Jurgis Paškevičius: „Man ši aplinka yra ready-made’as“

Kaunas pro Manto Stabačinsko langą 

„ConTempo“ pristato kūrybinį spiritizmo seansą „Figuring Age“ (interviu)

Pažaislio muzikos festivalyje – klarneto ir gitaros duetas (interviu su Morta Kacion)

Katalonų fizinio teatro kūrėjas Joanas Català: „Kurti meną – mano atsakomybė“

Pažaislio muzikos festivalio pusiaukelėje – Edgaro Montvido įžvalgos ir rekomendacijos

„ConTempo“ artinantis. Pokalbis su Lina, kuri turi stiklinę 

Pažaislio festivalio svečiai „The Gesualdo Six“ Kaune audė kerintį garsų gobeleną (interviu)

Scenos menų festivalio „ConTempo“ atidaryme pagrindinį vaidmenį atliks skulptūra

Pažaislio festivalio viešnia Gabrielė Kupšytė – nuo muzikos mokyklos Kretingoje iki Londono karališkosios operos

Iš trūkumo gimsta nuotykis. Apie „ConTempo“ su Gintare Masteikaite 

Gintaras Česonis. Nesiblaškyti per monochromą

Baltijos gitarų kvartetas pristato programą „Piligrimai“ (interviu)

Caras to nesapnavo: pamokos iš gamtos Šilainių soduose 

„Monte Pacis“ užkulisiai Pažaislyje. Nuo apynių iki liepžiedžių ledų 

Pašto ženklo vertas šimtametis. Interviu su VDU Botanikos sodo Kaune vadovu 

Jievaras Jasinskis su žmona Dorotėja Būdaite pristato muzikinį projektą: „Žmonės dažnai žiūri į kaimyno pievelę, net nematydami savosios“

„Dizaino savaitė“ Kaune kviečia kalbėti ir mąstyti apie antrinį dizainą 

Karališkasis mecosopranas dama Sarah Connolly: muzika mane išmokė meilės ir pagarbos sau

Sulaukėme: į Nacionalinį Kauno dramos teatrą atvyksta klaipėdietiškas Godo (interviu su režisieriumi)

„Žalčio namą“ ant Pelėdų kalno įkūręs Žilvinas Landzbergas: „Tai – vieša erdvė, kuri akimirkai gali tapti privačia“

Monika Žaltė ir viduramžių televizoriai

Vladimiras Šerstabojevas: „Aš suteikiu nuogam spektakliui rūbą“

Kauno valstybinis muzikinis teatras – pavasariniame apdovanojimų lietuje

Saulius, kuris pamatė liūtą, arba vizitas Kauno valstybiniame lėlių teatre