Filmo „Vienuolis ir ginklas“ režisierius apie politiką Butane: „Jei valdžia negali suteikti žmonėms laimės, ji neturi pagrindo egzistuoti“
Lukas Marciulevičius ir paveikslų mįslės
Mantas Bendžius. Tarp Snieguolės ir Romeo
Karolina Stažytė. Iš stadiono į Laisvės alėją
Arklio galios arklidėje, arba sveiki atvykę į Kauno technikos muziejų
Silvija Beatričė Petkevičiūtė – pianistė, svajojanti tapti teisininke
„Kampas valdo žiūrovą, o žiūrovo užduotis yra sugebėti žiūrėti ir pajausti“
Ačiū, kad skaitote: proginis pokalbis su žurnalo „Kaunas pilnas kultūros“ kolekcionierėmis
Kęstutis Cikanas. Nuo žalios lesyklėlės iki Sugiharos durų
Kaunas pagal Morfai. Smurfai, Zikaras ir Kalanta
Kaunas kaip duomenų bazė: kaip gimsta autc.lt lobynas
Trisdešimtą kartą į Lietuvą su trombonu grįžtantis M. Svoboda: „Esu skeptiškas dėl šiuolaikinės muzikos „sveikatos“
Tomas Dirgėla savo turo vaikams ir tėvams metu užsuks į Kauną
Kauno literatūros savaitė: ne tik paviršutiniškai perbėgti tekstą
„Snieguolė“: į lateksą įspraustos empatijos pamokos (pokalbis su G. Minelgaite)
Milda Gailiūtė. Pilki namai, rausvas kaimas, geltona Viena
Eimutis iš „Amerikos“ viešbučio
„aust.studio“. Giclée ir kiti burtažodžiai
Popietė Elenos Balsiukaitės šventovėje
Kaune kaip… Amsterdame? Ultramarinas, auksas, oranžinė ir raudona
Polichromijos tyrimų specialistė – apie dešimtis Kauno paletės sluoksnių
Aš, kitas ir paveikslas. Apie dailės terapiją su Sigita Kupčiūniene
Pjesės „Kai mes būsim jauni“ autorė Daiva Čepauskaitė: „Tai pasakojimas apie mus visus, einančius ta pačia kryptimi“
Į šeštąjį „Kaunas Piano Fest“ kviečianti pora: „Norime daug laiko leisti Kaune ir groti“
Režisierius A. Špilevoj apie premjerą „Kai mes būsim jauni“: „Spektaklis tik žaidžia situacijų komedijos žanro taisyklėmis“
Ragaujame Taivaną: žuvies pyragėliai ir burbulinė arbata
Pas mamą Nataliją – užtikrintoms vakarienėms
Žiemos pranašas P.A.R.A.K.E: kugelis skardinėse
Bohemos vieta, arba kas bendra tarp „Skliauto“ ir keramikų?
Briedžio lūpos, menkės liežuvis ir smegonezas: rekomenduoja Laura Galkinaitė
Bičių užkalbėtojas Paulius ir „Urbanbee.lt“
Pasakojimai apie migraciją ir pabėgėlių patirtis: interviu su Kauno bienalės menininku Hamedine Kane
IPMA festivalio organizatorė S. Batura „Man pačiai netikėtai jis pavyko visai ne kamerinis, o pakankamai didelis ir ambicingas“
Kaune – valtornų virtuozai iš garsiosios Elbės filharmonijos
Viktoras Diawara: „Daugelis dalykų, kurie veikia Vakarų šalyse, Afrikoje neveiksmingi“
Vladas Garastas: „Burtai lėmė, kad pasirinkau krepšinį“
Eskedar Tilahun: Kava Etiopijoje – nuolankumo, garbės ir bendrystės įvykis
Kauno bienalėje dalyvaujanti Nino Kvrivishvili: „Mano dėstytojai dažnai lankydavosi Lietuvoje semtis patirties“
Dirbtiniu intelektu fotografijos pasaulį provokuojantis Boris Eldagsen atvyksta į Kauną (interviu)
Kaip Rimas Kurtinaitis kompiuterizavo Lietuvą: muitininkai nesuprato, kas vežama
Meno ekspertė: „Flirtas su dirbtiniu intelektu gali tapti naujos meno krypties gimimo priežastimi“
Teatro darbuotojams – aksesuarai, įkvėpti spektaklių plakatų (pokalbis su mados dizainere)
Queer istorijos liaudies meno įkvėptuose kilimuose: interviu su Kauno bienalės menininku Jaanus Samma
Tolyn. Tylioji tranzavimo kultūra
Garsyn. Kaip skamba „NEfonas“
Aukštyn, arba projektas WAKEUP. Apie tai, kas skaudžiausia
Artyn prie kauniečių
Kauno modernizmo architektūra ir UNESCO: „Įrašymas – tai ne olimpinės varžybos“ (interviu)
„Kaunas 2022“ vadovė ir projekto poveikio tyrimą atlikęs sociologas – apie siekį neišsklaidyti suburtos minios
Bendraamžių Kauno ir Kyjivo teatrų vadovai – apie teatro galią karo fone
Rytis Zemkauskas apie „Fluxus festivalį“: „Karnavalas man yra miesto simbolis“
Interaktyvaus muzikinio judesio spektaklio vaikams kūrėjos: „Tai, ką vaikas gaus iki 5 metų, naudos visą likusį gyvenimą“
„P.A.R.A.K.E.“ kuriantys menininkai iš Angolos: „Atliekame egzorcizmą karui, kad jis neateitų į Lietuvą“
Inga Skripka ir močiučių skrynios
„Komoda“. Išnešti madą į gatves
„VIELA“. Mada be galiojimo laiko
Savimeilės seansai Berlyno metro
Žemiški Luko Tomaševičiaus archetipai
Gitis Bertulis ir Kristina Maselskytė, „GK“ ir „Prima“: „Viskas prasidėjo nuo breiko“
Italijos gatvės madistai, arba kur studijuoti madą Kaune?
Kauno bienalės svečias Andro Eradze: „Mane domina ribinė erdvė tarp gyvuliškumo ir visuomenės“
„Fluxus festivalio“ režisierius: „Galutinio rezultato nežinome ir negalime žinoti“
Performanso menininkė Simona Orinska iš Latvijos: „Lietuviškas sutartines išgyvenu kaip meditaciją“
Petrašiūnų elektrinėje instaliaciją kuriantis Jurgis Paškevičius: „Man ši aplinka yra ready-made’as“
Kaunas pro Manto Stabačinsko langą
„ConTempo“ pristato kūrybinį spiritizmo seansą „Figuring Age“ (interviu)
Pažaislio muzikos festivalyje – klarneto ir gitaros duetas (interviu su Morta Kacion)
Katalonų fizinio teatro kūrėjas Joanas Català: „Kurti meną – mano atsakomybė“
Pažaislio muzikos festivalio pusiaukelėje – Edgaro Montvido įžvalgos ir rekomendacijos
„ConTempo“ artinantis. Pokalbis su Lina, kuri turi stiklinę
Pažaislio festivalio svečiai „The Gesualdo Six“ Kaune audė kerintį garsų gobeleną (interviu)
Scenos menų festivalio „ConTempo“ atidaryme pagrindinį vaidmenį atliks skulptūra
Pažaislio festivalio viešnia Gabrielė Kupšytė – nuo muzikos mokyklos Kretingoje iki Londono karališkosios operos
Iš trūkumo gimsta nuotykis. Apie „ConTempo“ su Gintare Masteikaite
Gintaras Česonis. Nesiblaškyti per monochromą
Baltijos gitarų kvartetas pristato programą „Piligrimai“ (interviu)
Caras to nesapnavo: pamokos iš gamtos Šilainių soduose
„Monte Pacis“ užkulisiai Pažaislyje. Nuo apynių iki liepžiedžių ledų
Pašto ženklo vertas šimtametis. Interviu su VDU Botanikos sodo Kaune vadovu
Jievaras Jasinskis su žmona Dorotėja Būdaite pristato muzikinį projektą: „Žmonės dažnai žiūri į kaimyno pievelę, net nematydami savosios“
„Dizaino savaitė“ Kaune kviečia kalbėti ir mąstyti apie antrinį dizainą
Karališkasis mecosopranas dama Sarah Connolly: muzika mane išmokė meilės ir pagarbos sau
Sulaukėme: į Nacionalinį Kauno dramos teatrą atvyksta klaipėdietiškas Godo (interviu su režisieriumi)
„Žalčio namą“ ant Pelėdų kalno įkūręs Žilvinas Landzbergas: „Tai – vieša erdvė, kuri akimirkai gali tapti privačia“
Monika Žaltė ir viduramžių televizoriai
Vladimiras Šerstabojevas: „Aš suteikiu nuogam spektakliui rūbą“
Kauno valstybinis muzikinis teatras – pavasariniame apdovanojimų lietuje
Saulius, kuris pamatė liūtą, arba vizitas Kauno valstybiniame lėlių teatre
VIDEOTEKA
Visi vaizdo įrašai