English
Žurnalo archyvas

Palmės Žiedas: kūrėjas tarp dviejų epochų

Pažaislio muzikos festivalio projektų kuratorė L. Krėpštaitė: „Kokia maža ir kartu didelė paslaptis yra muzika“

Filmo herojumi tapęs anatomas: „Žinau, kad mirę netenkame sielos“ 

Rašytojas T. Dirgėla: „Kad šiais laikais vaikai dar skiria dėmesio ir savo mylimam rašytojui, čia yra kosmosas“

Į Kauną su komedija grįžtantis G. Aleksa: „Humoras yra socialinės evoliucijos priemonė“

Romuald Chaloin Galiauskas. Garso inžinieriaus metamorfozės

Eugine Onegin. Nuo danties iki radijo stoties

Rūgštimi įkrautos kasetės testas: svečiuose pas Assassid

„Diserio“ autorius Darius Žiūra: „Talentas veikia, kai atrandi specifinį būdą kalbėti“

VDU istorikas: „Tik jaunos visuomenės nepriima istorijos tokios, kokia ji yra“

Marija Paškevičiūtė arba Maria Paskevic. Tarp Kate Moss ir Stockhauseno

Daniele Buccio. Sekti Čiurlionio ženklus

Lietuvoje viešėjusi doktorantė P. T. Sibanda: galėčiau čia gyventi ir dirbti

Filmo apie Velyknaktį Žemaitijoje operatorius M. Survila: žmonių tikrumas yra retenybė

„French Exit“ autorius Tadas Černiauskas: „Gyvenime nieko nepriimu už visišką duotybę“

Universalusis M. K. Čiurlionis: klimato krizės akivaizdoje menininko darbai įgyja naujas prasmes

Filmo „Akiplėša“ aktorės: sunkiausia buvo įšokti į tamsų vandenį ir rūkyti cigaretę

Filmą apie ypatingą Velykų tradiciją sukūrusi G. Beinoriūtė: žemaičių humoro jausmas – neprilygstamas

Povilas Barzdžius: „Kiekvienas aktorius yra tam tikras mikrokosmosas – kuria ir mąsto skirtingai“

D. Kamarauskienė: tai, kad pasaulis švenčia Čiurlionį, yra unikalu

Chistorikė K. Petrauskė: „Slanimo raganos“ gimė Laisvės alėjos kavinėse, skambant kompiuterinių žaidimų muzikai“

Pas Džiugą Palukaitį, Čiurlionio proanūkį

Čiurlionis – trumpiausias tiltas. Apie Kauno M. K. Čiurlionio draugiją 

Pažvelgti į Čiurlionį iš naujo: pokalbis su parodos „Nuo gintarų iki žvaigždžių“ kuratore Kathleen Soriano 

Režisierius Karolis Zajauskas – apie ne(be)vaikišką „Piterio Peno“ versiją

Komikas ir mokytojas Justinas Visickas: krikščionybė ir džiaugsmas – neatsiejami

Filmo „Sengirė“ režisierius:  kitaip, nei miškų pramonės atstovams ar lobistams, mums niekas už tai nemoka

Ukrainos palaikymo koncertui besirengianti dirigentė: noriu palinkėti, kad tai netaptų tiesiog eiliniu pasirodymu 

Užrašyti kerpių gramatiką: Aistė Ambrazevičiūtė 

Arnis Aleinikovas: tarp skirtingų sričių ir laukų 

Lukas Mykolaitis. Ėjimas kaip meninis įrankis 

Galerija „Muitinė“ ir jos inspektorė Karolina

Šarūnas Baltrukonis. Pasaulis per kibernetinį vyzdį

Mantas Valentukonis: nuo Šilainių iki virtualios realybės

Nuo pramogos iki politikos: kaunietės knyga apie videožaidimų galią ir pavojus

 „4 butas“, arba alternatyvi Kęstučio gatvės scena 

Penkta karta Šančiuose: svečiuose pas Gediminą Zujų 

Svečiuose pas Teodorą Biliūną ir Kristiną Šilinytę: keturios kartos, vieni namai

Svečiuose pas Nacionalinės premijos laureatę Birutę Letukaitę

Jaroslavas Melnikas: „Kaip išgyventi absurdiškame pasaulyje? Apie tai yra mano proza ​​ir, tikiuosi, A. Puipos filmas“

„Mergina su drakono tatuiruote“ apsilankė Kaune: pamatykite legendinio fotografo Juergeno Tellerio kadrus  

Kosmologinės operos autorius: „Tai Čiurlionio kūrybinių, egzistencinių vertybių, pajautos ir idėjų tąsa“

Kino leopardė Saulė Bliuvaitė: filmo „Akiplėša“ šaltiniai Vilijampolės kiemuose 

„Pasaka“ be galo: ką apie vaikystę sovietmečiu sužinosime Kauno paveikslų galerijoje?

„Mokslo sala“: dabarties kūrinys ateities kauniečiams

Šlovė mažiesiems herojams: svečiuose pas „Herojaus“ mokyklos įkūrėjus

Knygos „Ką veikti muziejuje“ autorė – įdomaus meno užteks visam gyvenimui  

JAV poetas, VDU dėstytojas dr. M. Black: laisvieji menai mums padeda įkūnyti savo žmogiškumą

Pokalbis apie „Dahomėją“ su „Auksinio lokio“ laureate Mati Diop: „Kaip išmatuoti praradimą, jei niekada nesuvokei, kad tai praradai?“

Vidinės erdvės choreografiniai tyrinėjimai: pokalbis su Ugne Kavaliauskaite ir Pauliumi Prieveliu

Istorikas J. H. Wilsonas 7-ojoje L. Donskio konferencijoje: pavojinga vertinti istoriją remiantis šiuolaikinėmis vertybėmis

Aidas Strioga, arba Leono Striogos aidas: „Mane tėvukas išmokė sėdėti dirbtuvėje ir dirbti, o ne šnekėti“

Rita Kybartienė: „medis – mano kasdienybė, nesvarbu, ar esu miške, ar darbe“

Pas Bangutį Prapuolenį. Gyvenimas rojaus sode

Architektas, kolekcionierius, praktikas: Povilas Konkulevičius ir jo svajonė

Šviesą mylintis: svečiuose pas kolekcionierių Aleksą Avalasevičių

Į maisto spektaklį kviečiantis Andrius Žiurauskas: „Norisi, kad šventės būtų iš tiesų švenčiamos, o ne raudamos“

Festivalį „Iš arti“ atidarysiantys „Twenty Fingers Duo“: „Norime, kad klausytojai atrastų alkį naujiems pojūčiams“

Kaukai ir bijūnai Žemuogių gatvėje: svečiuose pas grafikę Aistę Ramūnaitę

„Šokti 1000 metų“: naujas būdas sušokti gyvenimo valsą kartu (interviu)

Clemensas von Wedemeyeris. Sugrįžti į Bachmutą

Naujos dokumentikos apie Ukrainą režisierius: „Man vis dar sunku žiūrėti šį filmą“

Kaune projektą „Sekma diena“ pristatantys fotografai A. Morozovas ir T. Kazakevičius: sugrąžinti orumą kaimo temai

IPMA viešnia Nina Röder: „Man nepaskęsti melancholijoje pavyko tik pasitelkus humorą ir tragikomediją“

„Kotonas“. (Kiek)vienos močiutės istorija

Eglė Rakauskaitė, Romualdo dukra

Spektaklyje „4 Viktorai“ šokantis Mantas Ūsas: „Tam, kad būtum scenoje, ruošiesi pusę savo gyvenimo“

G. Varnas apie „Kartoteką“: „Vienas pagrindinių spektaklio konfliktų – tai neatitikimas tarp norimo ir esamo teatro“

Rašytoja, vertėja, mokslininkė dr. Laima Vincė: išeivijos rašytojai jaučia istorinę Lietuvos žaizdą

Vaikų architektūros festivalio organizatorė Eglė Januškienė: negalime iš viršaus nuleisti jiems šventės

Inga Fontez-Sakurako: „Kurti pramoginį turinį, kad žmonės negalvotų apie baisius dalykus? Tai ne mano stilius“

Gamtą pamilę mokslininkai: VDU GMF AJMD „Modusas“

Susipažinkite: seniausia korporacija Lietuvoje

KTU žygeivių klubas „Ąžuolas“: nepatiko saugumiečiams, atviras visiems

Vytautas Dičius – apie KTU studentų miestelį

Kauno miesto simfoninio orkestro vadovas: buvo gal kokie 4 ar 5 koncertai, kuriuose nedalyvavau

Kauną pamilusi Narmin: norint gauti, būtina ir duoti

Kristen Stewart apie filmą „Meilė, melas, kraujas“: „Žiūrėti šį filmą – tai lyg juoktis per laidotuves“

„Suklegose“ grosiantis Nikita Kiriuchinas: „Elektroninė muzika nėra folkloras, bet tai taps folkloru“

Šokio menininkas Marius Pinigis: „Meluočiau, jei pasakyčiau, kad esu atradęs pusiausvyrą“

Režisierius Justinas Vinciūnas: „Kartais tenka atlikti vaidmenis, kurių negali pasirinkti“

Sezoną pradeda „Auditorija“: daugiau šokių M. Žilinsko dailės galerijoje 

Pažintis su Karoliu Skrickumi: moko biologijos, groja gitara, kuria stiprintuvus

Režisierius L. Bareiša apie filmą „Sesės“: kiekvienas esame turėję po tokią vasarą

Tatuiruočių meistras Rokas Jakubauskas ir paveldėtas ralisto kelias 

Pasivaikščiojimas po Lvivą Kaune: kodėl modernistinių pastatų maketai neturi stogų?

Šviesos ir garso instaliacijos Petrašiūnų elektrinėje autoriai: tai naujas žvilgsnis į pramoninį objektą

Rūta Meilutytė: „Norisi gyventi pilniau“

Julita, joga ir „Bundu“. Nuo girnų iki girnelių

47 metai kelyje: autobuso vairuotojas Valentinas Mickevičius