EN
Žurnalo archyvas

Laisvai ir nevaržomai. Pokalbis su kanklininke Simona Smirnova

VDU praktiką atlikusi menininkė iš JAV: vis svarbesnis vaidmuo tenka žaismingumo ir netikėtumo momentams.

Festivalis „Lokys, liūtas ir šakelė“ kauniečius vilios į „Romuvą“

Tarp reivo, Čiurlionio ir maisto: festivalio „Audra“ meno programą pristato jos vadovas T. Urbelis

Artėjančio IPMA festivalio kuratorė Carine Dolek: „Kartais idėja jau yra revoliucija“

Tarakonai nemoka skaityti: 15-osios Kauno bienalės menininkas Johnas Smithas apie meną ir empatiją pasaulyje be ateities

Kauno bienalės kuratorius Adomas Narkevičius: „Meno erdvėje, skirtingai nei politikoje, turime laisvę žaisti su dvilypėmis prasmėmis“

„Sengirės kino“ herojė: „Tik atsitraukę pamatėme, kaip visus tuos metus klydome ir savo veikla naikinome gamtą“

Filmo „Svečias“ aktoriai: „Poetas tas V. Katkus“

Feromonų rūke: interviu su 15-osios Kauno bienalės menininke Ella Fleck

Paulius Janušonis: „Įvykiai fizinėje erdvėje dabar yra svarbesni nei bet kada“

Mados inžinerijos studentė atsigręžė į šeimos istoriją: kolekcija „Gintus“ įkvėpta prūsiškų šaknų

Giedrės Šilainiai, arba kaip klaipėdietė Kaune jūrą rado

Šilainiai noir. Su Romu Zabarausku apie filmą „Aktyvistas“

Švedų šiuolaikinio cirko menininkai Louise Bjurholm von Euler ir Henrik Agger: Lietuva – tai meilė iš pirmo žvilgsnio

Audrą Lenkijoje sukėlęs spektaklis „Mein Kampf“ – Kauno scenoje (interviu su režisieriumi)

Pažaislio vienuolyne grosiantis Martynas Levickis: leisti kūriniui kvėpuoti

Filmo „Aktyvistas“ kūrybinis tandemas: kuo tema artimesnė, tuo stipriau paliečia žiūrovą

V. Katkus apie filmą „Svečias“: „Nustembame, kai mums kadaise brangios vietos toliau puikiai gyvena ir be mūsų“

„ConTempo“ savaitgalio akcentas – nuostabą keliantis „Reface“ pasaulis

Petras Geniušas: magiškas žodis „festivalis“ skatina norą ateiti

Spektaklio apie paspirtukus autorius: atrodė, kad kiekvienas jų turi savo istoriją

Po žeme, bet arti miesto. Kas? Pasakoja Povilas Gadliauskas

Roberta Daugėlaitė: „Nebėk nuo savęs, ką geriau rasi“

Ekskursijos be laikrodžių: „Kauno detalės“ su Laimonu Užomeckiu

„ConTempo“ laukia reivas be taisyklių: choreografė siūlo pamiršti, kaip turi atrodyti techno šokis

(Ne)atsitiktinės kalbos klaidos – kodėl mums pinasi liežuvis, o žodžiai užkrenta?

Mantas Mikulevičius: „Žavi šimtametės saulutės – asimetriškos, aprūdijusios, pakrypusios, „su gyvenimiška patirtimi“

Architektūra kaip tapatybės ženklas. Interviu su Vaidu Petruliu

Tarp KTU absolventų – du „Grammy“ nominantai

„ConTempo“ atidarys trupė iš Nyderlandų: išskirtiniam pasirodymui ant vandens gabenamos didžiulės konstrukcijos

Festivalio „Audra“ belaukiant. Švęsti maistą su Jonu Paleku

„Uokso“ šefo Artūro Naidenko monologas

Maisto mokslininkė Paulina Štreimikytė: disertacija apie avižų pieną ir kiti fermentuoti nuotykiai

Lina Michelkevičė: „Miestas turėtų priklausyti jame gyvenantiems žmonėms, o ne kapitalo struktūroms“

Pianistas ir kompozitorius Andrius Žlabys: ir vėl paskutinė gaida vienos frazės yra kitos frazės pradžia

Pažaislyje „Mesiją“ diriguosiantis H. Pishkaras – apie genialią kūrinio struktūrą ir grožį

Pusė amžiaus bibliotekoje: pažintis su Rita Noreikiene

Nomeda Domeikienė: „Supratau, kad teikiame žmonėms naudą, ir tai yra svarbiausia“

Melomanai Kazakevičiai: „Absoliuti magija – klausytis muzikos apsuptiems liepų, aplink nardant kregždėms, stebint saulėlydį“

Edgaras Montvidas. Tik aukščiausia kokybė

Pažaislio muzikos festivalio užkulisiai: vilkai scenoje ir pažadintas paveldas

Architektūrą už regėjimo ribų tyrinėjantis duetas: „Aplinkos suvokimas – tai ir dėmesio klausimas “

Ernestas Kaušylas („Brokenchord“): „Labiausiai mane muzikoje žavi, kai viskas, atrodo, tuoj tuoj subyrės“

Režisierius Žilvinas Vingelis: „Spektaklis „Diletantas“ – tarsi baletas bokso ringe“

Premjerą pristatanti šokėja Gabrielle Emily Aidulis: „Kurti galima ne tik iš kančios, bet ir iš laimės“

Veteranais virtę „Partyzanai“

Architektūra, atmintis ir nerimo anatomija: pokalbis su Kauno literatūros savaitės viešnia Martina Vidaić

Justina Gringytė: visi kontrastingi iššūkiai yra įdomiosios gyvenimo kelionės dalis

Palmės Žiedas: kūrėjas tarp dviejų epochų

Pažaislio muzikos festivalio projektų kuratorė L. Krėpštaitė: „Kokia maža ir kartu didelė paslaptis yra muzika“

Filmo herojumi tapęs anatomas: „Žinau, kad mirę netenkame sielos“ 

Rašytojas T. Dirgėla: „Kad šiais laikais vaikai dar skiria dėmesio ir savo mylimam rašytojui, čia yra kosmosas“

Į Kauną su komedija grįžtantis G. Aleksa: „Humoras yra socialinės evoliucijos priemonė“

Romuald Chaloin Galiauskas. Garso inžinieriaus metamorfozės

Eugine Onegin. Nuo danties iki radijo stoties

Rūgštimi įkrautos kasetės testas: svečiuose pas Assassid

„Diserio“ autorius Darius Žiūra: „Talentas veikia, kai atrandi specifinį būdą kalbėti“

VDU istorikas: „Tik jaunos visuomenės nepriima istorijos tokios, kokia ji yra“

Marija Paškevičiūtė arba Maria Paskevic. Tarp Kate Moss ir Stockhauseno

Daniele Buccio. Sekti Čiurlionio ženklus

Lietuvoje viešėjusi doktorantė P. T. Sibanda: galėčiau čia gyventi ir dirbti

Filmo apie Velyknaktį Žemaitijoje operatorius M. Survila: žmonių tikrumas yra retenybė

„French Exit“ autorius Tadas Černiauskas: „Gyvenime nieko nepriimu už visišką duotybę“

Universalusis M. K. Čiurlionis: klimato krizės akivaizdoje menininko darbai įgyja naujas prasmes

Filmo „Akiplėša“ aktorės: sunkiausia buvo įšokti į tamsų vandenį ir rūkyti cigaretę

Filmą apie ypatingą Velykų tradiciją sukūrusi G. Beinoriūtė: žemaičių humoro jausmas – neprilygstamas

Povilas Barzdžius: „Kiekvienas aktorius yra tam tikras mikrokosmosas – kuria ir mąsto skirtingai“

D. Kamarauskienė: tai, kad pasaulis švenčia Čiurlionį, yra unikalu

Chistorikė K. Petrauskė: „Slanimo raganos“ gimė Laisvės alėjos kavinėse, skambant kompiuterinių žaidimų muzikai“

Pas Džiugą Palukaitį, Čiurlionio proanūkį

Čiurlionis – trumpiausias tiltas. Apie Kauno M. K. Čiurlionio draugiją 

Pažvelgti į Čiurlionį iš naujo: pokalbis su parodos „Nuo gintarų iki žvaigždžių“ kuratore Kathleen Soriano 

Režisierius Karolis Zajauskas – apie ne(be)vaikišką „Piterio Peno“ versiją

Komikas ir mokytojas Justinas Visickas: krikščionybė ir džiaugsmas – neatsiejami

Filmo „Sengirė“ režisierius:  kitaip, nei miškų pramonės atstovams ar lobistams, mums niekas už tai nemoka

Ukrainos palaikymo koncertui besirengianti dirigentė: noriu palinkėti, kad tai netaptų tiesiog eiliniu pasirodymu 

Užrašyti kerpių gramatiką: Aistė Ambrazevičiūtė 

Arnis Aleinikovas: tarp skirtingų sričių ir laukų 

Lukas Mykolaitis. Ėjimas kaip meninis įrankis 

Galerija „Muitinė“ ir jos inspektorė Karolina

Šarūnas Baltrukonis. Pasaulis per kibernetinį vyzdį

Mantas Valentukonis: nuo Šilainių iki virtualios realybės

Nuo pramogos iki politikos: kaunietės knyga apie videožaidimų galią ir pavojus

 „4 butas“, arba alternatyvi Kęstučio gatvės scena 

Penkta karta Šančiuose: svečiuose pas Gediminą Zujų 

Svečiuose pas Teodorą Biliūną ir Kristiną Šilinytę: keturios kartos, vieni namai

Svečiuose pas Nacionalinės premijos laureatę Birutę Letukaitę

Jaroslavas Melnikas: „Kaip išgyventi absurdiškame pasaulyje? Apie tai yra mano proza ​​ir, tikiuosi, A. Puipos filmas“

„Mergina su drakono tatuiruote“ apsilankė Kaune: pamatykite legendinio fotografo Juergeno Tellerio kadrus