EN
Žurnalo archyvas

Urbanistas Algirdas Ramonas: „Planuojant miestą turime jame matyti ir vaikus“

Gerdos Paliušytės mėlynos gėlės, vaikinai ir „Laivas“

Nerijus Milerius ir Juozas Budraitis apie tikrumo paieškas kine ir gyvenime

Pažeidžiamas vyriškumas naujame Adrian Carlo Bibiano šokio performanse: atsiskleidimas yra vienas svarbiausių žingsnių gijimo link

Devyniasdešimtinius tyrinėjanti choreografė Iza Szostak: „Visi troškome turėti odines sofas, bet tenkinomės gaminiais iš dirbtinės odos“

Gamka: yra momentai būti dabar, yra momentai būti amžinai

„Lietuviškas Vėlines“ statantis lenkų režisierius Kaune analizuoja praeities ir dabarties nuodėmes 

Festivalio „Iš arti“ svečiai:  šiuolaikinis klausytojas labiausiai ieško savęs – pasiklydusio beribio virtualaus pasaulio toliuose

Modernistinio Kauno gyventojų likimai – naujoje knygoje: tai ne tik miesto istorija

Kamerinės operos „Jūreivis“ kompozitorius: „Norėčiau, kad žiūrovas išeitų iš teatro lyg iš sapno“

„Sengirės kino“ ambasadorė: dabar pamatyti sveiką kaštoną praktiškai neįmanoma

„Cirkuliacijos“ laiškų žonglierė: pokalbis su Monika Citvaraite-Lansbergiene

Parodą Kaune surengęs fotografas Alvydas Lukys: mums pasakė – baikite pudrinti smegenis mūsų studentams 

Apie šiuolaikinio Kauno identitetą su Roku Sutkaičiu

Gedeminas Barčauskas. Konfliktų sprendimas kaip kūryba

Ruth Beraha: „Jei menas netrikdo, jis neturi prasmės“

Festivalyje „Iš arti“ – politiškas muzikinis tyrimas: ką šiandien reiškia balsas?

Andrius Stakelė: „Šokau gatvėje, vakarėliuose, ant dviračio: galvoje ilgą laiką buvo tik šokis“

Pamatykite „Romuvoje“: „Juodoji arbata“, filmas apie skirtingų pasaulių susitikimą ir augimą drauge 

IPMA dalyvio Visvaldo Morkevičiaus fotografijoje – refleksijos apie galios mechanizmus

Šokio menininkas Marius Pinigis: Didžiausias išsilaisvinimas esu aš pats

Bendruomenėje kuriama gerumo galia: pokalbis su Dainavoje viešėjusiais menininkais iš Čekijos

„Sengirės kino“ ambasadorius Mindaugas Lapelė: tik tada, kai miškas taps svarbiu, rasime būdų, kaip jį apsaugoti

Pareigas pradedanti eiti VDU rektorė prof. dr. I. Dabašinskienė: universitetas turi būti moralinės lyderystės centras

Į Kauną grįžtantis Ukrainos režisierius Ivanas Uryvskis: teatras šiandien – būdas išgyventi tikrovę 

Libaniečių menininkė Mara Ingea: labiausiai norėčiau, kad žiūrovai pajustų kitokią pasaulio perspektyvą – lengvą, žaismingą

Su Oksana Griaznova apie kūną kaip dovaną

Vienas IPMA festivalio kuratorių V. Odnoviun: „Nėra ir niekada nebuvo neutralių žurnalistų, lygiai taip pat nėra ir neutralios dokumentinės fotografijos“

Laisvai ir nevaržomai. Pokalbis su kanklininke Simona Smirnova

VDU praktiką atlikusi menininkė iš JAV: vis svarbesnis vaidmuo tenka žaismingumo ir netikėtumo momentams.

Festivalis „Lokys, liūtas ir šakelė“ kauniečius vilios į „Romuvą“

Tarp reivo, Čiurlionio ir maisto: festivalio „Audra“ meno programą pristato jos vadovas T. Urbelis

Artėjančio IPMA festivalio kuratorė Carine Dolek: „Kartais idėja jau yra revoliucija“

Tarakonai nemoka skaityti: 15-osios Kauno bienalės menininkas Johnas Smithas apie meną ir empatiją pasaulyje be ateities

Kauno bienalės kuratorius Adomas Narkevičius: „Meno erdvėje, skirtingai nei politikoje, turime laisvę žaisti su dvilypėmis prasmėmis“

„Sengirės kino“ herojė: „Tik atsitraukę pamatėme, kaip visus tuos metus klydome ir savo veikla naikinome gamtą“

Filmo „Svečias“ aktoriai: „Poetas tas V. Katkus“

Feromonų rūke: interviu su 15-osios Kauno bienalės menininke Ella Fleck

Paulius Janušonis: „Įvykiai fizinėje erdvėje dabar yra svarbesni nei bet kada“

Mados inžinerijos studentė atsigręžė į šeimos istoriją: kolekcija „Gintus“ įkvėpta prūsiškų šaknų

Giedrės Šilainiai, arba kaip klaipėdietė Kaune jūrą rado

Šilainiai noir. Su Romu Zabarausku apie filmą „Aktyvistas“

Švedų šiuolaikinio cirko menininkai Louise Bjurholm von Euler ir Henrik Agger: Lietuva – tai meilė iš pirmo žvilgsnio

Audrą Lenkijoje sukėlęs spektaklis „Mein Kampf“ – Kauno scenoje (interviu su režisieriumi)

Pažaislio vienuolyne grosiantis Martynas Levickis: leisti kūriniui kvėpuoti

Filmo „Aktyvistas“ kūrybinis tandemas: kuo tema artimesnė, tuo stipriau paliečia žiūrovą

V. Katkus apie filmą „Svečias“: „Nustembame, kai mums kadaise brangios vietos toliau puikiai gyvena ir be mūsų“

„ConTempo“ savaitgalio akcentas – nuostabą keliantis „Reface“ pasaulis

Petras Geniušas: magiškas žodis „festivalis“ skatina norą ateiti

Spektaklio apie paspirtukus autorius: atrodė, kad kiekvienas jų turi savo istoriją

Po žeme, bet arti miesto. Kas? Pasakoja Povilas Gadliauskas

Roberta Daugėlaitė: „Nebėk nuo savęs, ką geriau rasi“

Ekskursijos be laikrodžių: „Kauno detalės“ su Laimonu Užomeckiu

„ConTempo“ laukia reivas be taisyklių: choreografė siūlo pamiršti, kaip turi atrodyti techno šokis

(Ne)atsitiktinės kalbos klaidos – kodėl mums pinasi liežuvis, o žodžiai užkrenta?

Mantas Mikulevičius: „Žavi šimtametės saulutės – asimetriškos, aprūdijusios, pakrypusios, „su gyvenimiška patirtimi“

Architektūra kaip tapatybės ženklas. Interviu su Vaidu Petruliu

Tarp KTU absolventų – du „Grammy“ nominantai

„ConTempo“ atidarys trupė iš Nyderlandų: išskirtiniam pasirodymui ant vandens gabenamos didžiulės konstrukcijos

Festivalio „Audra“ belaukiant. Švęsti maistą su Jonu Paleku

„Uokso“ šefo Artūro Naidenko monologas

Maisto mokslininkė Paulina Štreimikytė: disertacija apie avižų pieną ir kiti fermentuoti nuotykiai

Lina Michelkevičė: „Miestas turėtų priklausyti jame gyvenantiems žmonėms, o ne kapitalo struktūroms“

Pianistas ir kompozitorius Andrius Žlabys: ir vėl paskutinė gaida vienos frazės yra kitos frazės pradžia

Pažaislyje „Mesiją“ diriguosiantis H. Pishkaras – apie genialią kūrinio struktūrą ir grožį

Pusė amžiaus bibliotekoje: pažintis su Rita Noreikiene

Nomeda Domeikienė: „Supratau, kad teikiame žmonėms naudą, ir tai yra svarbiausia“

Melomanai Kazakevičiai: „Absoliuti magija – klausytis muzikos apsuptiems liepų, aplink nardant kregždėms, stebint saulėlydį“

Edgaras Montvidas. Tik aukščiausia kokybė

Pažaislio muzikos festivalio užkulisiai: vilkai scenoje ir pažadintas paveldas

Architektūrą už regėjimo ribų tyrinėjantis duetas: „Aplinkos suvokimas – tai ir dėmesio klausimas “

Ernestas Kaušylas („Brokenchord“): „Labiausiai mane muzikoje žavi, kai viskas, atrodo, tuoj tuoj subyrės“

Režisierius Žilvinas Vingelis: „Spektaklis „Diletantas“ – tarsi baletas bokso ringe“

Premjerą pristatanti šokėja Gabrielle Emily Aidulis: „Kurti galima ne tik iš kančios, bet ir iš laimės“

Veteranais virtę „Partyzanai“

Architektūra, atmintis ir nerimo anatomija: pokalbis su Kauno literatūros savaitės viešnia Martina Vidaić

Justina Gringytė: visi kontrastingi iššūkiai yra įdomiosios gyvenimo kelionės dalis

Palmės Žiedas: kūrėjas tarp dviejų epochų

Pažaislio muzikos festivalio projektų kuratorė L. Krėpštaitė: „Kokia maža ir kartu didelė paslaptis yra muzika“

Filmo herojumi tapęs anatomas: „Žinau, kad mirę netenkame sielos“ 

Rašytojas T. Dirgėla: „Kad šiais laikais vaikai dar skiria dėmesio ir savo mylimam rašytojui, čia yra kosmosas“

Į Kauną su komedija grįžtantis G. Aleksa: „Humoras yra socialinės evoliucijos priemonė“

Romuald Chaloin Galiauskas. Garso inžinieriaus metamorfozės

Eugine Onegin. Nuo danties iki radijo stoties

Rūgštimi įkrautos kasetės testas: svečiuose pas Assassid

„Diserio“ autorius Darius Žiūra: „Talentas veikia, kai atrandi specifinį būdą kalbėti“

VDU istorikas: „Tik jaunos visuomenės nepriima istorijos tokios, kokia ji yra“

Marija Paškevičiūtė arba Maria Paskevic. Tarp Kate Moss ir Stockhauseno

Daniele Buccio. Sekti Čiurlionio ženklus

Lietuvoje viešėjusi doktorantė P. T. Sibanda: galėčiau čia gyventi ir dirbti