English
Žurnalų archyvas

Užrašyti kerpių gramatiką: Aistė Ambrazevičiūtė 

Arnis Aleinikovas: tarp skirtingų sričių ir laukų 

Lukas Mykolaitis. Ėjimas kaip meninis įrankis 

Galerija „Muitinė“ ir jos inspektorė Karolina

Šarūnas Baltrukonis. Pasaulis per kibernetinį vyzdį

Mantas Valentukonis: nuo Šilainių iki virtualios realybės

Nuo pramogos iki politikos: kaunietės knyga apie videožaidimų galią ir pavojus

 „4 butas“, arba alternatyvi Kęstučio gatvės scena 

Penkta karta Šančiuose: svečiuose pas Gediminą Zujų 

Svečiuose pas Teodorą Biliūną ir Kristiną Šilinytę: keturios kartos, vieni namai

Svečiuose pas Nacionalinės premijos laureatę Birutę Letukaitę

Jaroslavas Melnikas: „Kaip išgyventi absurdiškame pasaulyje? Apie tai yra mano proza ​​ir, tikiuosi, A. Puipos filmas“

„Mergina su drakono tatuiruote“ apsilankė Kaune: pamatykite legendinio fotografo Juergeno Tellerio kadrus  

Kosmologinės operos autorius: „Tai Čiurlionio kūrybinių, egzistencinių vertybių, pajautos ir idėjų tąsa“

Kino leopardė Saulė Bliuvaitė: filmo „Akiplėša“ šaltiniai Vilijampolės kiemuose 

„Pasaka“ be galo: ką apie vaikystę sovietmečiu sužinosime Kauno paveikslų galerijoje?

„Mokslo sala“: dabarties kūrinys ateities kauniečiams

Šlovė mažiesiems herojams: svečiuose pas „Herojaus“ mokyklos įkūrėjus

Knygos „Ką veikti muziejuje“ autorė – įdomaus meno užteks visam gyvenimui  

JAV poetas, VDU dėstytojas dr. M. Black: laisvieji menai mums padeda įkūnyti savo žmogiškumą

Pokalbis apie „Dahomėją“ su „Auksinio lokio“ laureate Mati Diop: „Kaip išmatuoti praradimą, jei niekada nesuvokei, kad tai praradai?“

Vidinės erdvės choreografiniai tyrinėjimai: pokalbis su Ugne Kavaliauskaite ir Pauliumi Prieveliu

Istorikas J. H. Wilsonas 7-ojoje L. Donskio konferencijoje: pavojinga vertinti istoriją remiantis šiuolaikinėmis vertybėmis

Aidas Strioga, arba Leono Striogos aidas: „Mane tėvukas išmokė sėdėti dirbtuvėje ir dirbti, o ne šnekėti“

Rita Kybartienė: „medis – mano kasdienybė, nesvarbu, ar esu miške, ar darbe“

Pas Bangutį Prapuolenį. Gyvenimas rojaus sode

Architektas, kolekcionierius, praktikas: Povilas Konkulevičius ir jo svajonė

Šviesą mylintis: svečiuose pas kolekcionierių Aleksą Avalasevičių

Į maisto spektaklį kviečiantis Andrius Žiurauskas: „Norisi, kad šventės būtų iš tiesų švenčiamos, o ne raudamos“

Festivalį „Iš arti“ atidarysiantys „Twenty Fingers Duo“: „Norime, kad klausytojai atrastų alkį naujiems pojūčiams“

Kaukai ir bijūnai Žemuogių gatvėje: svečiuose pas grafikę Aistę Ramūnaitę

„Šokti 1000 metų“: naujas būdas sušokti gyvenimo valsą kartu (interviu)

Clemensas von Wedemeyeris. Sugrįžti į Bachmutą

Naujos dokumentikos apie Ukrainą režisierius: „Man vis dar sunku žiūrėti šį filmą“

Kaune projektą „Sekma diena“ pristatantys fotografai A. Morozovas ir T. Kazakevičius: sugrąžinti orumą kaimo temai

IPMA viešnia Nina Röder: „Man nepaskęsti melancholijoje pavyko tik pasitelkus humorą ir tragikomediją“

„Kotonas“. (Kiek)vienos močiutės istorija

Eglė Rakauskaitė, Romualdo dukra

Spektaklyje „4 Viktorai“ šokantis Mantas Ūsas: „Tam, kad būtum scenoje, ruošiesi pusę savo gyvenimo“

G. Varnas apie „Kartoteką“: „Vienas pagrindinių spektaklio konfliktų – tai neatitikimas tarp norimo ir esamo teatro“

Rašytoja, vertėja, mokslininkė dr. Laima Vincė: išeivijos rašytojai jaučia istorinę Lietuvos žaizdą

Vaikų architektūros festivalio organizatorė Eglė Januškienė: negalime iš viršaus nuleisti jiems šventės

Inga Fontez-Sakurako: „Kurti pramoginį turinį, kad žmonės negalvotų apie baisius dalykus? Tai ne mano stilius“

Gamtą pamilę mokslininkai: VDU GMF AJMD „Modusas“

Susipažinkite: seniausia korporacija Lietuvoje

KTU žygeivių klubas „Ąžuolas“: nepatiko saugumiečiams, atviras visiems

Vytautas Dičius – apie KTU studentų miestelį

Kauno miesto simfoninio orkestro vadovas: buvo gal kokie 4 ar 5 koncertai, kuriuose nedalyvavau

Kauną pamilusi Narmin: norint gauti, būtina ir duoti

Kristen Stewart apie filmą „Meilė, melas, kraujas“: „Žiūrėti šį filmą – tai lyg juoktis per laidotuves“

„Suklegose“ grosiantis Nikita Kiriuchinas: „Elektroninė muzika nėra folkloras, bet tai taps folkloru“

Šokio menininkas Marius Pinigis: „Meluočiau, jei pasakyčiau, kad esu atradęs pusiausvyrą“

Režisierius Justinas Vinciūnas: „Kartais tenka atlikti vaidmenis, kurių negali pasirinkti“

Sezoną pradeda „Auditorija“: daugiau šokių M. Žilinsko dailės galerijoje 

Pažintis su Karoliu Skrickumi: moko biologijos, groja gitara, kuria stiprintuvus

Režisierius L. Bareiša apie filmą „Sesės“: kiekvienas esame turėję po tokią vasarą

Tatuiruočių meistras Rokas Jakubauskas ir paveldėtas ralisto kelias 

Pasivaikščiojimas po Lvivą Kaune: kodėl modernistinių pastatų maketai neturi stogų?

Šviesos ir garso instaliacijos Petrašiūnų elektrinėje autoriai: tai naujas žvilgsnis į pramoninį objektą

Rūta Meilutytė: „Norisi gyventi pilniau“

Julita, joga ir „Bundu“. Nuo girnų iki girnelių

47 metai kelyje: autobuso vairuotojas Valentinas Mickevičius

Veikti negalima užsidaryti: kur kablelį dės knygynas „Kolibris“? 

„ConTempo“ programoje – pulkas ganomų avių (interviu su ūkininke)

Daina Kamarauskienė: „Pasaulio kultūros kontekste mūsų tradicijos atrodo nepaprastai gerai“

Muziejaus trečiadienis. Tyrinėjant Samuolį: kuratorių vizija, slypinti už „Geltonos moters“

Premjerą pristatanti choreografė L. Baliasnaja: noriu suprasti baimę, nes šiandien ją jaučiame visi

„ConTempo“ kvies į patyriminį spektaklį-žygį gamtoje „Brūzgynų eilės“ (interviu)

„ConTempo“ programoje – cirko kaip vilties praktikos tyrimai (interviu)

Dailiaus Dargio maršrutais: tamsios istorijos ir mistinės baigtys

Bernardas Gailius. Herojus neturi elgtis nuosekliai

Alexanderis Vantournhoutas: limitai – varomoji kūrybiškumo jėga

Poetiškojo džiazo kūrėja E. Duni: „Mano balsas labai skiriasi priklausomai nuo kalbos, kuria dainuoju“

Į Kauną grįžtančios trupės „Rhizome“ vedlė: „Vienu metu atrodo, kad esi savo kūne, o kitą – kad jį palieki“

Kaip žmonės muziejumi tapo, arba ekspozicija už komforto zonos ribų

Kaip iniciatyva „Švęskime upę“ tradicija tapo

Pėsčiomis už Baltijos jūrą: ar išeitumėt? (interviu)

Akvarelės bienalės „Baltijos tiltai“ organizatoriai: „Čia negali groti iš natų“

Pasaulio atsipalaidavimo čempionatas, arba kaip nardyti baseine?

Turkų pianistas C. Çakmuras – apie ankstyvą pripažinimą, sėkmę ir grįžimą į Lietuvą

„Audrą“ atidarysiantis David August žada teatrališką pasirodymą (interviu)

„Cirkuliacija“ pristato „Konstrukt“ – besiformuojančios menininkės biografijos iliustraciją

Pažaislio festivalio meno vadovas E. Montvidas: kviečiame pažinti džiaugsmingą bei intriguojančią klasikinės muzikos pusę

Užeinam į Kultūros skyrių?

Miesto ambicijų simbolis: „Žalgirio“ arena

Nebūtų žmonių, nebūtų ir „Kultūros“

Knygą „Kauno hipiai“ išleidusi mokslininkė: „Tikrai ne hipiai buvo didžiausia sovietinės visuomenės problema“

Austėja Jociūtė: „Linksmiau gyventi tokiame mieste, kuriame gali kurti“

Filosofas iš Turkijos: Čiurlionis yra daugiau nei tik lietuvių menininkas

Nemuno pakrantėse – žemės meno kūriniai (pokalbis su menininkėmis)