Žurnalų archyvas

Festivalio „Optimismo“ programoje – afrikietiškų sutartinių ir itališkų siaubo filmų įkvėpta kūrėja Nkisi 

Festivalio „Optimismo“ vizualinių sprendimų architektas: „Tokių autentiškų vietų, įdomių savastimi, beveik nelikę“

Modernizmo architektūros įkvėptas filmas „Klostės“ kelionę į ekranus pradeda festivalyje Kanadoje

Festivalis OPTIMISMO Kaune kvies stiprinti urbanistinės praeities ir ateities muzikos ryšį

Kauno centrinio pašto rūmai: nuo kūrybinių rašymo dirbtuvių iki muzikos ir šokio sinergijos 

Kauno centrinio pašto rūmuose fiksuotas rekordas: sukurta didžiausia žaislų mozaika

Kodėl reikia atvykti į Kauną jau dabar, ir būtinai – su nakvyne? 

Ko Europos kultūros sostinėje nepraleisti vasarį? („Kaunas 2022“ renginių gidas)

Laisvo gyvenimo utopija pagal Viltę Migonytę-Petrulienę

Nerijus Babrauskas. Vaikinas iš muziejaus

A. ir P. Galaunių namuose-muziejuje – ledų teatras ir išlankstomas modernizmas (interviu)

Apie labai svarbius nereikšmingus dalykus su „Subjektyvaus Kauno atlaso“ kuratoriumi

Paroda „Modernizmas ateičiai 360/365”: misija sukurti emocinį ryšį tarp šiuolaikinio žmogaus ir modernizmo paveldo

Modernistų metai

„Kaunas pilnas kultūros“ 2022-uosius pradeda modernistams dedikuotu numeriu

„Modernizmas ateičiai“: architektūra kaip įkvėpimas kinui, šokiui, muzikai, gyvenimui

Penkeri metai kūrybiškų patirčių Kaune ir Kauno rajone pristatyti Europos kultūros sostinės forume

Modernistų pamėgtas „Ekskursas“ grįžta rudens sezonui

Menininkai apie legendines „Tris mergeles“ ir sovietmečio modernizmą: diskusija tik prasideda

Kompozitorius Patris Židelevičius: „Užsisklendimas padėjo atsiverti“

Kaip skamba Brazilka ir Argentinka

Modernistiniai Kauno broliai