Žurnalo archyvas

Arno Funko projektuotame „Amlit“ bendrovės garaže – tarptautinis festivalis 

Vienas IPMA festivalio kuratorių V. Odnoviun: „Nėra ir niekada nebuvo neutralių žurnalistų, lygiai taip pat nėra ir neutralios dokumentinės fotografijos“

Artėjančio IPMA festivalio kuratorė Carine Dolek: „Kartais idėja jau yra revoliucija“

IPMA festivalis atskleidžia temą bei programos menininkus: Kaune – ir pasaulyje žinomi fotografijos vardai 

Kaune projektą „Sekma diena“ pristatantys fotografai A. Morozovas ir T. Kazakevičius: sugrąžinti orumą kaimo temai

IPMA viešnia Nina Röder: „Man nepaskęsti melancholijoje pavyko tik pasitelkus humorą ir tragikomediją“

Festivalyje IPMA – paskaitų, performansų ir renginių ciklas

IPMA festivalyje – niekada anksčiau neeksponuoti A. Sutkaus kadrai: „Mylėti tą žemę ir tuos žmones, kuriuos fotografuoji“

Festivalis IPMA sugrįžta: pirmą kartą pristatys spalvotas A. Sutkaus fotografijas

Dvylika 2023-iųjų sėkmių pagal „Kauną pilną kultūros“

IPMA festivalio organizatorė S. Batura „Man pačiai netikėtai jis pavyko visai ne kamerinis, o pakankamai didelis ir ambicingas“ 

Dirbtiniu intelektu fotografijos pasaulį provokuojantis Boris Eldagsen atvyksta į Kauną (interviu)

Meno ekspertė: „Flirtas su dirbtiniu intelektu gali tapti naujos meno krypties gimimo priežastimi“

Debiutuojantis Tarptautinis fotografijos ir medijų meno festivalis kvies diskutuoti apie dirbtinio intelekto ir meno sąveiką