Spalio 4 dieną Kauno kino centras „Romuva“ taps kūrybiškumo ir komunikacijos epicentru, kur vyks konferencija „Boot Camp“. Renginys skirtas tiek specialistams, tiek visiems, kurie siekia gilinti savo žinias apie efektyvią komunikaciją, susipažinti su naujausiomis tendencijomis ir įšgirsti praktinių patarimų.
Konferencijoje bus aptariami įvairiapusiai komunikacijos aspektai – nuo strategijos kūrimo iki naujienlaiškių, sąmoningumo tobulinimo ir efektyvaus bendravimo komandoje. Pranešėjai, pripažinti savo sričių ekspertai, dalinsis geriausiais pavyzdžiais ir pateiks praktinių patarimų, kaip pasiekti geresnių rezultatų tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime.
Elvinas Jakimovas, turintis 15 metų patirtį marketingo srityje, pristatys komunikacijos strategijos kūrimo subtilybes. Elvinas specializuojasi socialinių tinklų komunikacijos temose, kuria klientų marketingo ir komunikacijos taktikas, inicijuoja prekinių ženklų eksperimentus naujose rinkose bei konsultuoja plėtros klausimais. Jo pranešime bus detaliai aptariami pagrindiniai strategijos kūrimo etapai, praktiniai aspektai bei patarimai, kaip sukurti veiksmingą komunikacijos planą, kuris padėtų efektyviau pasiekti tikslinę auditoriją.
Milda Burbienė, klientų sėkmės specialistė, kurianti tvirtus ir ilgalaikius santykius su didžiausiais „MailerLite“ klientais, pristatys šios naujienlaiškių platformos kūrimo ir pritaikymo galimybes. Ji detaliai paaiškins, kaip naujienlaiškiai gali tapti efektyviu įrankiu organizacijos komunikacijos strategijoje, padedančiu palaikyti nuoseklų ryšį su auditorija.
Paulius Rakštikas, psichologas, emocinės gerovės projektų „PAUZĖ“ kūrėjas, turi daugiau nei 10 metų patirtį mokymų srityje. Jis specializuojasi dėmesingo įsisąmoninimo (mindfulness), streso valdymo, pozityvaus mąstymo srityse ir yra parašęs knygą „Staigmena gyventi“. Paulius kalbės apie sąmoningumą kine ir gyvenime, dalinsis metodais, kurie padeda pasiekti emocinę pusiausvyrą bei stiprinti vidinę motyvaciją.
Arnas Markevičius, efektyvios vidinės komunikacijos ekspertas, savo pranešime aptars praktinius būdus, kaip kurti komandinę aplinką, kurioje kiekvieno nario balsas yra išgirstas, o sprendimų priėmimo procesas vyksta sklandžiai. Arnas gilinsis į temą, kaip įtraukios komandos pasiekia geresnių rezultatų, kodėl svarbu išklausyti įvairias nuomones bei kokias ilgalaikes pasekmes sukelia smulkios agresijos darbe ir kaip jas ištaisyti.
Konferencijos metu ypatingas dėmesys bus skiriamas efektyvios komunikacijos strategijos kūrimo svarbai. Gerai suformuluota strategija padeda geriau suprasti auditorijos poreikius, stiprinti organizacijos įvaizdį ir kurti ilgalaikius ryšius su klientais bei partneriais.
Konferencija yra finansuojama „Europa Cinemas“ tinklo lėšomis.