Aštuntus veiklos metus skaičiuojanti Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra „Kaunas IN“ atsinaujina – penktadienio rytą Kauno turizmo informacijos centre įvyko naujojo agentūros įvaizdžio pristatymas, kurio metu dienos šviesą išvydo ir naujasis logotipas bei komunikacijos kryptis.
Pasak agentūros vadovo Tado Stankevičiaus, per daugelį metų Kaunas išgyveno daugybę skirtingų raidos etapų – nuo trūkumų taisymo ir bandymų pasivyti kitus miestus iki tapimo vienu iš didžiausią potencialą turinčių miestų, todėl ir agentūros poreikis atsinaujinti – savalaikis ir labai natūralus. „Senasis mūsų ženklas „Kaunastic“ savo versijų gausa dažnai įnešdavo sumaišties ir ne visada atspindėdavo daugiasluoksnę ir įvairiakryptę mūsų agentūros veiklą: kai kas galvojo, kad po „Kaunastic“ slepiasi tik turizmo sritis, kiti – atvirkščiai, manydavo, kad „Kaunastic“ – tai tik verslo ir plėtros agentūra, – sakė T. Stankevičius. – Šiandien „Kaunas IN“ atstovaujant miestą, tenka daugybės skirtingų vaidmenų ir prisitaikymo prie skirtingų auditorijų atsakomybė – nuo turistų iki verslininkų ir investuotojų. Norime būti matomi ir aiškiai suprantami visiems – tiek vietos gyventojams, tiek užsieniečiams.“
Save kuriantis miestas
Daugiau kaip prieš pusę metų kartu su strateginių konsultantų agentūra „Synthesis Consulting Group“ pradėję grynintis prekės ženklo komunikacijos ir koncepcijos kryptis, „Kaunas IN“ į kūrybinį procesą įtraukė ir Kauno gyventojus.
„Šiandieninis Kaunas yra kolektyvinio kūrybiškumo, ambicijų ir drąsos rezultatas. Siekdami pabrėžti, kad Kauno augimą ir tobulėjimą lėmė čia gyvenantys ir kuriantys žmonės, įtraukėme kauniečius į pačio identiteto kūrimo procesą, – pasakojo T. Stankevičius. – Dvi dienas miesto gyventojus kvietėme savo šriftu parašyti „Kaunas IN“, parodant, kokį Kauną mato jie. Užrašai tapo pagrindu visam mūsų vizualiniam identitetui, o universaliausias ir geriausiai visas organizacijos sritis atspindintis parašas atsidūrė ir pagrindinėje mūsų logotipo versijoje. Iš to gimė ir komunikacijos kryptis „Save kuriantis miestas“ (ang. Self-made city) – miestas, kuriame bendros pastangos, drąsa ir ambicijos virsta apčiuopiamais rezultatais.“
Vizualiniam identitetui pasirinktos kūrybiškumą ir drąsą pabrėžiančios spalvos, padėsiančios komunikuoti organizacijos įvairiapusiškumą ir atskirti pagrindines veiklos sritis: rožinė ir violetinė spalvos bus naudojamos kalbant apie kultūrą, geltona ir žalia – turizmą, o žydra ir mėlyna – verslą.
Naujasis logotipas senąjį ženklą viešojoje erdvėje pakeis palaipsniui. „Kaunastic“ visada liks mūsų istorijoje, – sakė T. Stankevičius. – Pats žodis tapo mėgstamu kauniečių ir tikriausiai toliau gyvens tarp žmonių, kai jie dalinsis išskirtiniais įspūdžiais, patirtais Kaune. Tačiau tai jau nebus ženklas, pristatantis mūsų agentūrą, – pažymėjo T. Stankevičius.
Viešoji įstaiga „Kaunas IN“ kuria palankias sąlygas verslo, turizmo, kino bei tarptautinės rinkodaros plėtrai Kaune. Organizacijos veikla apima tarptautinių investicijų pritraukimą, verslo skatinimą ir paramą, turistinio patrauklumo didinimą ir visapusišką pagalbą kino kūrėjams. Daugiau